Mail: info@umvs.rv.ua



Nestle припиняє продажі Nescafe Collection

08:02, травня 24, 2010

Компанія Nestle припиняє продажі преміальної кави серії Nescafe Collection в більшості країн світу, включаючи Україну. Учора штаб-квартира Nestle S.A. прийняла таке рішення у зв'язку із збільшеним числом скарг споживачів, що виявили в банках кави осколки скла. Це перший такий масштабний відкликання продукції з українського роздрібу, говорять учасники ринку.

Про рішення штаб-квартири Nestle S.A. припинити продажі кави серії Nescafe Collection (торговельні марки Alta Rica, Cap Colombie, Estet, Kenjara, Espresso) в країнах Європи, Чилі, Канаду і Аргентину учора повідомили в прес-службі 'Нестле Україна". Рішення було прийняте у зв'язку із збільшеним числом скарг європейських споживачів, що знаходили осколки скла в банках кави. Ця продукція продається в скляних банках, огорнутих непрозорим пластиком, що не дозволяє побачити осколки скла, які можуть з'явитись при транспортуванні продукції, пояснили в прес-службі.

Компанія призвала споживачів утриматися від споживання цієї продукції, говориться в повідомленні, розміщеному на сайті представництва Nestle в Росії. Компанія повідомила про намір компенсувати витрати споживачів, що раніше купили каву Nescafe Collection. У Росії їм виплачуватиметься 350 рублів (близько 90 грн.) за кожну надану пластикову обгортку банки. 'Українським споживачам, які відмовляться від використання раніше придбаної продукції Nescafe Collection, наша компанія надасть можливість обміняти її на еквівалентний за вартістю продукт з асортименту Nestle в Україні", — сказав директор з корпоративних питань Nestle в Україні і Молдавії Геннадій Радченко. За його словами, випадків попадання скла в каві Nescafe Collection в Україні не зафіксовано.

Nestle —  найбільший виробник продуктів харчування у світі. У Україні володіє кондитерською фабрикою 'Світоч" і двома підприємствами по виробництву холодних соусів, приправ і майонезу. Основні ТМ — Nesquik, Nuts, KitKat, 'Торчин", 'Мівіна", Friskies. Об'єм продажів в Україні в 2009 році — 3,1 млрд грн., в сегменті кави і напоїв — 1,02 млрд грн.

Процедура відкликання Nescafe Collection з українського роздробу — дорога операція, продукція буде знята з полиць магазинів протягом декількох днів, відмічає пан Радченко. Nestle викупить її у дистриб'юторів і роздрібних мереж, на склади доставить продукцію сама, а офіційним дистриб'юторам компенсує витрати на доставку.

'"Це перший випадок такого масштабного відгуку продукції з українського роздробу", — говорить комерційний директор 'Эко-маркета" Сергій Шавлукевич. Його компанія ще не отримала повідомлення Nestle про зупинку продажів кавою. 'Цей процес далеко не простий — щоб зняти продукцію з полиць, треба задіювати працівників, заповнити простір, що звільнився, покупці будуть невдоволені", — вважає гендиректор групи компаній 'Край" Віталій Коба.

Кава серії Nescafe Collection продається в Україні і інших європейських країнах з липня 2008 року. За даними Nestle, в 2009 році в сегменті преміальної кави (від 40 грн. за 100 г) в Україні його доля складала 31,6%. У компанії завірили, що найближчим часом Nescafe Collection повернеться на ринки, але в новій упаковці. Якщо Nestle вирішить повернути ТМ на ринок, її витрати будуть невеликими, вважає гендиректор BrandAid Валентин Перция. 'Витрати Nestle на просування Nescafe Collection в Україні не були великими. Преміальний сегмент розчинної кави в Україні ще не розвинений, і продукція не має великого попиту", — відмічає він. 'Якщо компанія рекламуватиме тільки нову упаковку вже відомого продукту, рекламні витрати можуть скласти 4-6 млн грн. на один бренд", — підрахував джерело в одному з великих рекламних холдингів.

kommersant.ua