Mail: info@umvs.rv.ua



Nike “вкрав” ЧС по футболу у Adidas

11:05, червня 15, 2010

Нинішній Чемпіонат світу по футболу, що проходить в ці дні в ПАР, може стати хорошим посібником з того, як успішно прив'язати бренд до спортивного заходу, не будучи його офіційним спонсором.

Згідно з результатами нового дослідження Nielsen Company, що проаналізувала англомовні форуми, блоги і соціальні мережі, на долю Nike (що не входить до числа офіційних спонсорів ЧC) припало 30.2% обговорень брендів у зв'язку з чемпіонатом. Найбільшу долю успіху в цьому випадку компанії принесла її кампанія 'Write The Future", центральним елементом якої є однойменний ролик, презентований у фіналі Ліги Чемпіонів.

Adidas, що має статус офіційного спонсора ЧМ, вдалося згенерувати своїми кампаніями 'Star Wars" і 'Quest" лише 14.4% обговорень.

У боротьбі  гігантів газованих напоїв лідерство, навпаки, утримав офіційний партнер чемпіонату : Coca — Cola, що запустила кампанію, сфокусовану на святкуванні забитих голів, притягнула 11.8% шуму в мережі. Pepsi, що зробила своєю центральною темою африканський мотив ролика 'Oh Africa", добилася лише 2.5% обговорень, пропустивши вперед Sony (11.7%) і Carlsberg (3.9%). При цьому останній компанії, що відзначилася перетворенням московських автобусних зупинок на футбольні ворота, вдалося перевершити конкурента Budweiser, що є офіційним спонсором турніру.

Степан Трифонов, adindex