Mail: info@umvs.rv.ua



Інтерактивна реклама для фільму жахів.

08:34, квітня 01, 2010

Берлінське агентство Jung von Matt у черговий раз підтвердило свій найвищий клас і репутацію одного з самих просунутих агентств Європи і світу, створивши незвичайну і інноваційну кампанію для телеканалу 13th Street.

в чий формат входять фільми жахів, трилери і детективи, має репутацію клієнта сміливого і розкутого — численні фестивальні перемоги креативу, створеного для медіабренду, підтверджують це з року в рік. Але цього разу канал перевершив сам себе, зважившись не лише на сміливий креатив, але і на безпрецедентний технологічний експеримент у рамках нової іміджевої кампанії. Jung von Matt запропонувало 13th Street кампанію 'Last Call" ('Останній дзвінок"), створену згідно з веліннями часу і трендами про залученість аудиторії. 'Last Call" — це перший у світі інтерактивний ужастик, який розмиває межі між глядацьким залом, що до недавнього часу виконує пасивну роль спостерігача за вигаданими подіями, і власне фільмом.

Також слід згадати роботу вищевказаного агенства та  телеканалу 13th Street, який спеціалізується на показі жахів, трилерів і тому подібне, можливо зробили крок у бік майбутнього розвитку кіноіндустрії.

r.ru

масаж киев