Mail: info@umvs.rv.ua



Офісні працівники проїхалися в метро голими заради реклами серіалу

09:12, травня 18, 2010

У лондонському метро відбулася рекламна акція, в якій взяли участь четверо роздягнених догола офісних працівників, пише The Daily Mail.

Розбившись на пари, учасники акції — двоє чоловіків і дві жінки — зробили звичайну поїздку в підземці до місця своєї роботи. Їм було дозволено надіти взуття і прикрити геніталії сумками або кейсами. При цьому вони повинні були поводитися максимально природно і не звертати увагу на погляди попутників.

'Оголена" поїздка в метро стала своєрідною рекламою нового документального телесеріалу, який повинен вийти в ефір британського телебачення у вівторок, 18 травня. Серіал під назвою 'The Naked Office" ('Голий офіс") присвячений способам поліпшення результатів роботи комерційних компаній.

Фахівці з особового зростання вважають, що поїздка в метро голяком — це серйозне психологічне випробування, яке здатне допомогти офісним працівникам стати стійкішими до стресових ситуацій, а також навчити їх працювати в команді.

Раніше віддалено схожа на цю рекламу акція відбулася в Нью-Йорку. На початку 2010 року близько трьох тисяч чоловік взяли участь у флеш-мобе 'В метро без штанів": вони спускалися в метро, заходили у вагони, а потім знімали нижню частину одягу і продовжували поїздку до станції призначення, роблячи вигляд, що нічого незвичайного не сталося. Акція 'В метро без штанів" проходить регулярно і не носить рекламного характеру.

lenta.ru