Mail: info@umvs.rv.ua



Партизанська реклама T — Mobile засипала площу пелюстками троянд

11:37, червня 16, 2010

На минулому в Латвії 11-му міжнародному фестивалі реклами Golden Hammer золото за кращу партизанську кампанію отримало австрійське агентство Publicis за 'Дощ з кольорів", що обрушився на площі Німеччини, Австрії, Аргентини і Нідерландів навесні 2009 року.

У рамках кампанії 'Life is for sharing" креативщики створили незабутні моменти здивування і захвату, якими захотілося тут же поділитися з усіма близькими і друзями. Дощ з пелюсток троянд обсипався на центральні площі Відня, Буенос-Айреса, Франкфурту і інших міст.

У рамках однієї акції вентилятори роздували з навколишніх дахів 1000 кг свіжих пелюсток троянд. Перехожі знімали те, що усе відбувається на мобільні телефони і портативні комп'ютери, тут же пересилаючи відео своїм друзям і рідним.

Менш ніж через дві години в інтернеті з'явився перший пост про незвичайний дощ, за яким послідували офіційні новини, фотографії на Flickr, ролики на YouTube і обговорення на Facebook.

В результаті проведеної акції було знято сім ТБ роликів, створено шість принтів і декілька скрінсейверів.

Знизу наведений один з них.

http://adme.ru">AdMe