Mail: info@umvs.rv.ua



Рекламний ролик Djuice став єдиним з ТОП- 10, який телеглядачі сприйняли позитивно (ВІДЕО)

11:13, квітня 16, 2010

14 квітня 2010 року, м. Київ — завершилася 6-а хвиля регулярного дослідження Kwendi Impact & Recall Rating. Кращий результат серед ТОП- 10 самих ротируемых в березні рекламних роликів показав новий ролик Djuice за участю музикантів групи Океан Эльзы. Його Impact Rating (+15) не лише став єдиним позитивним серед роликів 6-ої хвилі, але і значно перевищив нормальні показники для категорії (- 6).

Одним з новачків ТОП- 10 стало пиво Десант. Не дивлячись на те, що креативна група підійшла до створення ролика з гумором, глядачі її зусилля не оцінили — реклама була сприйнята негативно (Impact Rating — 22, при середньому рейтингу категорії — 6).

Квітнева (7-а) хвиля дослідження Kwendi Impact & Recall Rating буде проведена раніше, ніж зазвичай (21-23 квітня). Це дозволить передати клієнтам звіт по дослідженню до початку травневих свят.

Ролик Djuice з накладеною кривою сприйняття :

http://adv.if.ua/wp-content/uploads/2010/04/5480121204887.jpg">

Під час 6-ої хвилі було протестовано 30 рекламних роликів (найбільш ротируемые в березні телевізійні ролики і ролики клієнтів).

Вибірка: люди у віці 18-50 років, кияни, дохід не менше 1000 грн. на одного члена сім'ї. Розмір вибірки = 300 чоловік

Упродовж 2010 р. дослідження продовжить виходити щомісячно — усього заплановано 11 хвиль.

Починаючи з жовтня 2009 р. Kwendi Impact Studies протестував більше 200 рекламних роликів, що дозволяє розробити систему порівняльних показників в цілому і по категоріях.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до Ольги Вагановой vaganova@kwendi.net, 067 502 99 41 або Константину Трегубу tregub@kwendi.net, 067 908 00 48.

Методика Impact Meter™ була розроблена Kwendi Impact Studies в 2008 році. Impact Meter — метод виміру динаміки сприйняття, що застосовується в усіх аудіо-візуальних комунікаціях. Детальніше — http://kwendi.net/impact meter.

Kwendi mass communications expertise & management — консалтингова група, що спеціалізується на комунікації в мас-медіа. Kwendi працює в чотирьох основних напрямах: медіа маркетинг, PR&RM для медіа, медіа аудит і дослідження сприйняття в медіа. З 2005 року група реалізувала десятки проектів для ЗМІ усіх видів (телеканали, радіо, преса, Інтернет, зовнішня реклама), медіахолдингів, агентств, індустріальних об'єднань. Детальніше — на www.kwendi.net.

Джерело: proreklamu.com