Mail: info@umvs.rv.ua



Ринок онлайн-реклами в США почав різко зростати

11:28, квітня 09, 2010

Витрати на онлайн-рекламу в США різко виросли за підсумками 4 кварталу 2009 року, що може свідчити про завершення найбільш глибокого кризового етапу на ринку реклами.

Компанії майже усіх секторів економіки нарощують витрати на рекламу. Про це говориться в квартальному звіті компаній PWC і Interactive Advertising Bureau.

Згідно з опублікованими цифрами, хоч в 4 кварталі і зафіксований стрибок ринку, він виявився незначним для того, щоб вивести увесь рік в позитивний підсумок і за підсумками року американський рекламний ринок просів на 3,4% до 22,7 млрд доларів.

У четвертому кварталі компанії витратили в США на онлайн-рекламу 6,3 млрд доларів, що стало абсолютним рекордом за увесь рік і на 14% вище за аналогічний показник за третій квартал. 'Очевидно, що рекордні витрати на інтернет-рекламу у кінці року — це сезонний чинник, але це також і стабильныйиндикатор того, що гірший період на рекламному ринку вже пройдений і в майбутніх кварталах також можна буде чекати зростання", — говорить партнер PWC Девид Силверман.

Найбільшу долю на американському онлайн-рынке — 47% — займає пошукова реклама, велика частина якої розміщується на майданчиках Google. У четвертому кварталі интернет-поисковикзаработал на рекламі в США 3,15 млрд доларів.

Графічна реклама, якою багато хто готував різке падіння, також залишалася у фаворі, на неї припало 35% виручки, що на 2% більше торішнього показника.

У звіті говориться, що великі компанії-рекламодавці почали знову нарощувати об'єми своїх рекламних витрат. Багато хто з них знову повернувся до практики проведення виключно рекламних інтернет-кампаній, використовуючи при цьому усі доступні технології — від тексту до відео-роликів.

Аналітики нагадують, що за останніх 5 років об'єм ринку реклами в інтернеті збільшився удвічі.

IAB повідомляється, що в четвертому кварталі інтернет продовжив забирати значну долю реклами у інших носіїв. 'Споживачі проводять все більше часу в онлайн, вони все частіше спілкуються з цифровими медіа і це формує інтернет-ринок", — говорить Ренделл Ротенберг, президент IAB.

У четвертому кварталі непогану динаміку показала і відеореклама, яка в грошовому вираженні перевищила 1 млрд доларів.

Джерело: pult.com.ua, cybersecurity.ru