Mail: info@umvs.rv.ua



Сегментація користувачів мобільних телефонів

11:18, червня 02, 2010

Сегментація користувачів мобільних телефонів

Дослідницька компанія InsightExpress проводить щорічне дослідження портрета цифрового споживача. Дані за четвертий квартал 2009 року показують зміну в балансі трьох основних груп користувачів мобільних телефонів : 'мобільно-інтенсивних", 'мобільно-побутових" і 'мобільно-обмежених" користувачів. Зокрема, доля просунутих користувачів виросла з 15% до 23% респондентів. Дослідницька панель включала 1050 користувачів, що представляють структурно усіх американських онлайн-користувачів.

Споживання онлайн-сервісів відрізняється в Росії (і в Європі) від американського ще сильніше в мобільному середовищі, чим в традиційній. Тому динаміка змін в США навряд чи безпосередньо може проектуватися на Україну. Проте само по собі ділення користувачів мобільних на три групи, і властивості цих груп — ймовірно, застосовано і до нас.

Виділені групи такі:

Мобільно-інтенсивні (23% опитаних)

  • Висока доля смартфонів (68%)
  • Вік 18-44 (86%)
  • Половина з середніми і високими прибутками (більше $50 тисяч в рік)
  • Мобільні грають в життя ключову роль
  • 45% перевіряють мобільні першою або другою (після туалету) справою
  • Приймають рішення по витратах на подорожі, здоров'я, по використанню фінансових сервісів
  • До них звертаються за споживчими радами
  • Найбільш відкриті по відношенню до реклами: 53% згодні з твердженням 'дивлюся на рекламу, що купити"
  • Мобільно-побутові (24% опитаних)

  • Мобільні для них — зручність, що підвищує якість життя
  • Смартфони у 15%, у інших — просто функціонально-багаті телефони (в основному для SMS, фотографій і MMS)
  • Більше жінок (65%)
  • Більше у віці 35-54 років (59%)
  • Частіше з середніми і низькими прибутками (50% заробляє менше $50 тисяч в рік)
  • Роль мобільних не ключова: 73% посилають sms раз на тиждень, 43% робить знімки раз на тиждень, 21% посилає фото раз на тиждень
  • Менше половини вірить рекламі: лише 46% згодні з твердженням 'дивлюся на рекламу, що купити"
  • Мобільно-обмежені (за рік доля зменшилася з 60% до 53%)

  • Без смартфонів (тільки 4%)
  • Старше (57% старше 45 років)
  • Бідніше (55% заробляють менше $50 тисяч в рік)
  • Рідше пишуть SMS (47% — раз на тиждень) і роблять знімки (27% раз на тиждень)
  • Менше половини вірить рекламі: лише 47% згодні з твердженням 'дивлюся на рекламу, що купити"
  • mediarevolution.ru

    DirectEnglishSchool - курсы немецкого на харьковском киев - звоните (093) 334 97 63