Mail: info@umvs.rv.ua



Що таке вірусна реклама?

19:05, червня 05, 2010

Часто при перегляді фільму чи фотографії користувач спалахує щирим бажанням поділитися 'витівкою" зі своїми друзями, приятелями, просто з будь-якими іншими користувачами на сайті, форумі, чаті, ICQ і навіть просто в усній передачі. Ті, у свою чергу, — зі своїми друзями і іншими користувачами — і так може тривати до безкінечності, поки дійсно геніальні ролики не стають відомими в цілому регіоні і навіть у світовому масштабі. А більшість з тих, що проглянули вірусне відео або мультфільм пройде з цікавості по посиланню, яке він там побачив.

Одна з найвідоміших вірусних ідей прийшла в голову творцям сайту beer.com — вони пропонували відвідувачам сайту пройти на сторінку, де за віртуальною барною стійкою їх обслуговували спокусливі дівчата. Під відеозображенням в рядку для введення користувач може ввести з клавіатури будь-хто своє побажання і дівчата його виконують!

Вам стало цікаво, правда? Ви відразу ж після прочитання статті підете і подивитеся, адже так? А потім що зробите? Дайте спробую вгадати — вишлете посилання своїм друзям і знайомим з підписом — 'дивися, який прикіл я знайшов"! Ну та, і станете мимовільною жертвою вірусного маркетингу. Ну а розробникам цього і потрібно. Через місяць після запуску цього сайту відвідуваність сайту перевалила за декілька мільйонів! Ну а висока відвідуваність сайту — це прибуток за рахунок розміщення на нім реклами або безпосередньо продажу продукції з сайту.

Ви думаєте, усе дуже просто? Ну а подумайте, скільки варто було розробникам сайту зробити такий відео-жарт, поєднаний з веб-технологіями? Та і розробка будь-якого відео або флеш-мультфільму коштує недешево. Але в більшості випадків усі витрати окупаються в десятки, а іноді в сотні і тисячі разів, і в більшості випадків вірусна реклама виявляється ефективніше за будь-які інші види реклам.

В деяких випадках при невдалій ідеї або погано розробленій схемі просування вірусна реклама може не спрацювати.

Додам як приклад інші, у тому числі вітчизняні приклади вірусної реклами : Сайт thepr.ru — видає сертифікати з поневолення світу у вигляді графічних зображень, які створюються в онлайн-режимі. Згодом користувачі їх викачують і вивішують на своїх сайтах, блогах, на форумах і інш. Інші приходять на сайт завдяки посиланню на сертифікаті.

Флеш-мультфільм 'Як запихнути слона в розетку" проглянули більше півмільйона користувачів. Таким оригінальним способом рекламувала себе компанія Корбіна-телеком.

Для телебачення реклама Неформату проходить на біс в Інтернеті — мережу закладів 'Чайна ложка" запустила в мережі вірусну рекламу своїх 'Гарячих сніданків", створивши відверто еротичний рекламний ролик з офіціантками, що поступово оголюються, у фіналі що обмазують один одного борошном і що підносять на підносі гарячий сніданок приголомшеному парубкові.

Звичайно, на деяких роликах посилання на сайт ви не побачите, оскільки компанія може бути відомою і їм важлива не відвідуваність сайту, а що називається 'Бути на язику" у користувачів і засобів масової інформації.

Що найцікавіше, і що притягає замовника такої реклами найбільше — це те, що цей вид реклами не нав'язливий і поширюється по мережі сам собою без додаткових витрат. Адже його розповсюджувачами мимоволі стають самі користувачі. Хоча в більшості випадків початковий поштовх створюється розробниками вірусних технологій — креативних рекламних студій, які всякими хитрими способами проштовхують ролик в рейтинги популярних ресурсів, щоб прискорити процес поширення.

http://shkolazhizni.ru

Торцовочная пила с протяжкой купить пила торцовочная бу купить.