Mail: info@umvs.rv.ua



Скільки коштує реклама на ЧС — 2010

10:08, червня 15, 2010

Ігри Англії на чемпіонаті світу подивиться рекордна кількість фанатів жіночої статі. Проте більшість рекламодавців, які купують слоти на 64 матчах чемпіонату, все ж орієнтована на чоловічу аудиторію.

Очікується, що 'перший справжній цифровий чемпіонат" поб'є рекорди переглядів завдяки частково розвитку онлайн-телебачення і смартфонів типу Apple iPhone, які дозволять фанам дивитися прямі трансляції.

Що стосується традиційних ТБ-показів, то чемпіонат — не лише для чоловіків. Жіноча фан-аудиторія виросла з 39% в 1998 році до 42%, які очікуються на чемпіонаті, згідно з даними медіаагентства Initiative.

Але ITV, яка ділить права на британський бродкаст з некомерційною BBC, просить рекламодавців заплатити кругленьку суму, щоб бути присутнім на чемпіонаті світу.

30−секундний сингл в групі 'Англія проти США і Алжиру", який ексклюзивно з'явиться на ITV, коштує 300 тыс фунтів стерлінгів. Реклама в групі матчів, в яких Англія не бере участь, коштує від 20 до 70 тис фунтів стерлінгів.

Незважаючи на обіцянки великих аудиторій на змаганнях, участь в них багатьом рекламодавцям не по кишені. У цій ситуації вони могли б орієнтувати рекламу на глядачів жіночої статі і заощадити. Проте: 'Якщо відсоток жіночої аудиторії на чемпіонаті і привабливий для рекламодавців, то ціни на орієнтовану на них рекламу менш привабливі", — говорить Гару Бертлз, гендиректор Initiative.

Підйом цифрових технологій з часів останнього чемпіонату світу в Німеччині покликаний дати оглядам велику підтримку. BBC має iPlayer, і ITV транслюватиме матчі одночасно на своєму онлайн-сервісі ITV Player і в iPhones.

Дослідження агентства Starcom MediaVest припускають, що більше 2,5 млн глядачів дивитимуться в основному через інтернет на роботі, а більше мільйона любителів футболу дивитиметься матчі в мобільних телефонах, згідно Starcom MediaVest.

'Чемпіонат — 2010 буде першим цифровим чемпіонатом, — говорить Джорж Нимей (George Nimeh), експерт по цифрових технологіях агентства Iris. — Удома або в пабі, люди отримуватимуть задоволення від цифрового контенту. Нині ми є свідками соціалізації телебачення".

media-day.ru