Mail: info@umvs.rv.ua



Спеціалізований сайт Job.ru (проект медіа-холдингу “Пронто-Москва”) запустив кампанію під слоганом “Потрібні люди в потрібному місці”.

14:51, квітня 09, 2010

Серія рекламних макетів розроблена креативним агентством 'Інстинкт".

Як розповіли AdMe.ru в агентстві, Завдання комунікації полягало в тому, щоб притягнути увагу до нового сервісу 'Розширений пошук / Розширене резюме" на Job.ru. Портал знайшов точно налагоджений пошук 'з двох сторін", який дає безумовну перевагу як претендентам, так і працедавцям, а також істотне заощадження їх часу і сил.


Агентством були підготовлені два креативні напрями, адресовані різним сегментам аудиторії. Кампанія 'Ідеальний збіг" націлена як на претендентів, так і на працедавців у сфері бізнесу і розміщується на щитах 3х6, в бізнес-центрах, метро. Кампанія 'Люди" похилого віку спрямована більшою мірою на молодих претендентів і проходить на флай-картах (Horeca), постерах в кінотеатрах, у Внз. Крім того, обидва напрями рекламної кампанії підтримуються в Інтернеті.

ИД 'Пронто-Москва"

Керівник департаменту маркетингових комунікацій : Наталія Супрунюк

Керівник бізнес-напрям робота і освіта : Олексій Куракин

Агентство — Instinct

Креативні директори: Ярослав Орлов (копирайтер), Роман Фирайнер (арт-директор) Директор по стратегічному плануванню: Сергій Володимирів

Руководитель групи по роботі з клієнтами: Наталія Ясонова

Старший менеджер по роботі з клієнтами: Ірина Горнова

Фотограф: Йорис Ван Вельзен

Джерело: adme.ru