Mail: info@umvs.rv.ua



Торгівельні марки ризикують бути знищеними із-за промахів маркетологів

13:29, червня 15, 2010

Компанія Alterian (LSE: ALN), лідер в області технології і рішень по залучення клієнтів, сьогодні опублікувала нову доповідь, що ілюструє основні соціальні зміни відносно  клієнтів до торговельних марок.

Тільки 5 % (4 % у Великобританії і 6% в США) споживачів, що брали участь в опитуванні, довіряють рекламі і 8 % (9% у Великобританії і 6 % в США) вірять тому, що 'компанії самі говорять про себе".  У світовому масштабі це прирівнюється до майже $426 млрд, витрачених на неефективну рекламу в 2009 році.

З цим різко контрастує дослідження, що показало, що споживачі, які активно використовують соціальні мережі, більше контролюють взаємозв'язки і позитивніші у своїх стосунках з торговельними марками. Третина (31 % у Великобританії і 35 % в США)  респондентів, що використовують соціальні мережі, вірить, що 'компанії щиро цікавляться ними".

'"Доповідь  підкреслює, що більшість маркетологів просто не знайшли правильний шлях до своєї цільової аудиторії", — коментує Девид Елдбридж, генеральний директор компанії Alterian. 'Довіра споживача знаходиться на небувало низькому рівні. Те, що ми зараз бачимо, це епоха індивідуалізації. Вже недостатньо вибирати стратегію масового мовлення і односторонніх переговорів. Торговельні марки повинні спробувати зрозуміти товариство, а не зосереджуватись на каналах комунікацій, що відносяться до певної категорії".

Доповідь виділяє на перший план той факт, що багато організацій досі не усвідомили необхідності мінятися. 58 % респондентів вірять, що відсутність стратегії соціальних мереж сталася через відсутність підтримки з боку керівництва. За прогнозами, рівень світової реклами в 2010 році збільшиться на 0.8%, тому в доповіді знаходиться заклик до підприємств переорієнтовувати свої витрати на маркетинг для більш кращого розуміння своєї аудиторії, що означає інвестиції у відповідні навички співробітників кожного відділу для використання максимальних можливостей, які пропонують нові засоби масової інформації.

І в завершенні Елдбридж говорить: 'Традиційний маркетинг помер. Для того, щоб знати і спілкуватися з окремими людьми, конкретними людьми, усі торговельні марки і організації повинні поставити собі стратегічну і тактичну мету. Вона представлятиме найважливішу маркетингову і бізнес-завдання на майбутнє десятиліття. Питання полягає в тому, наскільки швидко торговельні марки зможуть розробити свою стратегію маркетингу? Якщо торговельні марки готові збільшити бюджет маркетингу, то давайте забезпечимо, щоб ці ресурси були зосереджені в потрібному місці".

Автор доповіді професор Майкл Халме говорить: 'Вирішення проблеми індивідуалізації вимагає нового мислення у сфері збору інформації про клієнтів, щоб мати можливість взаємодіяти на особистому рівні. Це зажадає зацікавленості з боку бізнесу відносно структурних змін і змін навичок, а також розуміння того, як інформація використовуватиметься одноразово у рамках усієї організації".

dmdays.com.ua