Mail: info@umvs.rv.ua



Тренд 2010. Революція у WEBі

11:38, березня 26, 2010

Якщо трендом останнього десятиліття можна з легкістю вважати рекламу в    інтернеті,то трендом 2010 стає просування в соціологічних мережах.

У мережі з'явилася інформація в легкому для читання виді про основні тенденції маркетингу і просування в Інтернеті.

Зростаюча роль SMM і SMO. Social Media Optimisation (просування за допомогою соціальних мереж) і Social Media Marketing (встановлення зв'язків з громадськістю за допомогою соціальних мереж, соціальний маркетинг) в поточному році мають шанс зайняти повноправну нішу в інструментарії будь-якого професіонала, який займається розкручуванням і просуванням.

Зменшується роль банерів. Банери втрачають роль основного інструменту реклами в инете, хоч би вже за рахунок того, що вони просто намилили очі і стають непомітними. Окрім іншого все частіше користувачі встановлюють в броузерах adblockи, що також призводить до зменшення ефективності баннерной реклами.

Контекстна реклама навчиться точніше попадати в ціль. Очевидно, що пошукові системи досягають успіху не лише в пошуку, але і в самонавчанні і запам'ятовуванні. У Яндексе і Google дуже добре запам'ятовують ваші пошукові запити і у зв'язку з цим по-своєму вытраивают картину ваших симпатій і інтересів. А це дозволить скоротити шлях від рекламодавця до цільового споживача.

PR і рекламні агентства все менше зможуть собі дозволити ігнорування соціального просування в мережі. Функціонал надається соціальними медіа неминуетмо увійдуть до арсеналу середовищу піарників, маркетологів і рекламників.

Велике возз'єднання SEO і PR. Що шанують себе сайто власники і тим більше фірми, що вирішили повноправно зайняти своє місце в мережі все рідше удаються до наповнення своїх сторінок посереднім контентом. Від того зростає вартість грамотно написаного матеріалу, від того те і зростає питома вага контент-менеджера і піарника в одній особі.

Простежується тенденція того, що SEO -компании все більше перейменовуються в 'медіа-агентства", 'промо-агентства" і прагнуть не використовувати що вже набридла і приставку SEO.

Рекламні кампанії віддаються у владу автоматичних систем просування. Подібного роду прикладом є  Блогун. Який усе підминає під себе усе зростаючу армію блоггерів і що важливо, не менш зростаючу армію рекламодавців.

Зростання ринку реклами в мобільних застосуваннях. Завжди присутні з собою гаджети з виходом в Интерент стають важливою сполучною ланкою між рекламодавцем і користувачами мережі. Їх роль в цьому процесі неухильно росте.

В цілому картина стає  ясною, якщо уточнити, що майбутнє реклами в мережі має обличчя Фейсбука і Твиттера. А усе завдяки зростаючій повсеместности і какого-никакого престижу першого, і надзвичайною молниеностности другого.

І останнє. Оскільки вже майже усі галузі людської деятельносит відбиті в мережі за допомогою соціальних мереж і web2.0 сервісів, на коні ще можуть встигнути виявитися ті, хто зуміє автоматизувати і удосконалити процес реклами в цих нетрях.

По матеріалах користувача Ігор

а також http://kiber-river.blogspot.com/

шарико винтовые передачи