Mail: info@umvs.rv.ua



Twitter почав заробляти на рекламі

10:32, квітня 14, 2010

Найбільший мікроблогерський ресурс Twitter запустив першу частину своєї рекламної платформи, тим самим уперше приступивши до монетизації. Про це повідомляється в офіційному блозі компанії.

Механізм під назвою Promoted Tweets показуватиме повідомлення обраних рекламодавців в результатах пошуку. У числі партнерів Twitter — Best Buy, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks і Virgin America. У самому Twitter відмічають, що оголошення являються звичайними твитами, які рекламодавці хочуть донести до широкої аудиторії.

Якщо Promoted Tweets добре себе зарекомендують, Twitter розповсюдить цю ж модель на інші частини своєї екосистеми, що налічує тисячі додатків. Зокрема, може йтися про розміщення реклами в Twitter-клієнтів і навіть в списку призначених для користувача записів.

Twitter існує з 2006 року. Досі він ніяк не монетизировав свою 70-мільйонну аудиторію. Раніше адміністрація ресурсу повідомляла, що не показуватиме банери. Передбачалося, що вона зароблятиме на наданні платних послуг корпоративним користувачам.

2009 рік Twitter вдалося закінчити без збитків завдяки двом угодам, в результаті яких сайт отримав 25 мільйонів доларів, а пошукові системи Google і Bing, — доступ до бази записів Twitter.

lenta.ru