Mail: info@umvs.rv.ua



У 2015 об’єм ринку Інтернет-реклами в Україні наздожене ринок ТБ

16:36, квітня 06, 2010

Об'єми ринку медійної реклами порівняється з ринком телереклами до 2015 року. Такий прогноз озвучив виконавчий директор Української асоціації Інтернет реклами (УАИР) Андрій Заблоцкий на Форумі інтернет-діячів в Києві

За його словами, до 2015 року українська аудиторія Мережі досягне 20 млн. користувачів. 'Середній користувач зробить 100 переглядів в день, якщо вартість тисячі показів банера складе 20 грн., то в рік об'єм ринку баннерной реклами складе USD2 млрд. Це оптимістичний прогноз, якщо говорити із скепсисом об'єм по медійній рекламі — USD500 млн., що сумірно з ринком телереклами", — спрогнозував Андрій Заблоцкий.

Крім того, відповідаючи на питання із залу, виконавчий директор УАИР повідомив, що до цього часу баннерная реклама не зникне. 'Навряд чи банери зникнуть. Банери — це попит, а конкретна купівля — це вже контекстна реклама. Це різний інструментарій", — відмітив А. Заблоцкий

Джерело: www.rup.com.ua