Mail: info@umvs.rv.ua



У ефірі телеканалів може скоротитися кількість реклами

15:53, червня 07, 2010

В п'ятницю депутати БЮТ зареєстрували у Верховній раді законопроект, що пропонує зменшити допустимий об'єм реклами з 12 до 9 хвилин в годині. Для телеканалів, які тільки почали відновлюватися після кризового минулого року, зменшення долі реклами приведе до скорочення прибутків, упевнені учасники ринку.

Скоротити допустимий об'єм реклами в ефірі телеканалів з 20% до 15% в годину, тобто з 12 до 9 хвилин, запропонували в п'ятницю народні депутати БЮТ Руслан Богдан, Костянтин Бондарев і Олег Бабаев. Законопроектом #6429-1, що вносить зміни до закону 'Про рекламу", пропонується відмінити норму про щодобове квотування реклами (зараз складає 15%), завдяки якій телеканали збільшували кількість реклами в прайм-тайм (найбільш активний час телеглядіння, з 17.00 до 22.00) за рахунок його скорочення в решту часу. 'Телеканали переобтяжені рекламою, через що страждають телеглядачі. Я, як депутат, отримав із цього приводу ряд скарг", — говорить пан Бондарев.

Про надмірну кількість реклами в телеефірі говорить представник парламентського комітету з питань свободи слова Олена Бондаренко (Партія регіонів) : 'Реклами дійсно надто багато, але документ ми не бачили, тому не можу сказати, чи підтримаємо його". Нагадаємо, у кінці травня депутати БЮТ зареєстрували законопроект, в якому запропонували зобов'язати телеканали вказувати в рекламному блоці час його завершення. 'Вже тоді канали обурювалися. Будь-який глядач зміг би тоді поскаржитися на порушення законодавства", — говорить пані Бондаренко.

На телеканалах упевнені, що ініціатива депутатів здатна завдати значної шкоди індустрії. 'Канали тільки починають відновлюватися після кризи. Зниження долі рекламного часу приведе до підвищення вартості реклами, — вважає голова правління телеканалу СТБ Володимир Бородянский.- В результаті ряд рекламодавців не зможе дозволити собі розміщення на ТБ. Зокрема, вітчизняні, які тільки виводять свій продукт на ринок". Зараз ефір багатьох каналів заповнений на 90-100%, і скорочення квоти приведе до того, що ряд клієнтів не зможе розміститися. 'Законопроект вигідний компаніям із вже побудованими брендами, про які і так добре відомо, — вважає керівник департаменту продажів каналу ‘Україна' В'ячеслав Булавин.- Я здивований, що питаннями реклами займаються депутати непрофільного комітету. Чи враховують вони інтереси індустрії"? Жоден з авторів обох законопроектів не є членом профільного комітету з питань свободи слова.

communications.kiev.ua