Mail: info@umvs.rv.ua



У Києві з’являться нові площини зовнішньої реклами

17:54, травня 26, 2010

У столиці вирішили змінити дизайн. В недалекому майбутньому влада почне встановлювати так звані вуличні меблі — скляні зупинки, тумби, лавки, які разюче відрізнятимуться від вже наявних. 'Ці вуличні меблі окрім практичної функції будуть ще і альтернативою білбордам. Адже фішкою кожного елементу меблів буде рекламна площина. Ми просто прагнемо зробити те, що вже давно є на заході", — сказав нам заммера Ігор Добруцкий. Вже сьогодні біля метро 'Либідська" і на площі Льва Толстого почнуть демонтувати білборди. 'Ми зніматимемо усі незаконно встановлені рекламні носії, таких в місті — більше 8 тисяч. Всього ж їх в столиці — до 30 тисяч", — говорить Добруцкий.

На День Києва Київміськадміністрація разом з Асоціацією зовнішньої реклами проведе так званий 'карнавал реклами". Саме там і представить вуличні меблі, які потім встановлять в місті. Наприклад, зараз думають, що лавку з величезною квіткою у вигляді парасольки, з боків якої будуть місця для реклами, встановлять де-небудь в парку. А в центрі можуть встановити дивани з брендованим балдахіном — на усьому цьому можна буде спокійно сидіти. Правда, дивлячись на картинку, виникає питання: як довго такий гламур протримається на наших вулицях? Не виключено, що через декілька днів канапка просто перетвориться на гори ганчір'я, як було з квітковим годинником, який 'розтоптав" в перший же день. 'Я все ж сподіваюся, що ми живемо в цивілізованій країні. Скажу так: у кожної крамнички міліціонерів ставити не будемо", — говорить Добруцкий.

[Show as slideshow]

За словами керівника Асоціації Артема Біденко, є ідея також ставити не лише крамнички, але і караоке, і навіть фонтани. 'На заході є фонтани, прикрашені піною, свіжими яблуками — як реклама шампуню. А у нас компанія по виробництву продукції для домашніх тварин незабаром планує встановити екзотичний фонтан", — говорить Біденко. Але якщо фонтани і м'які крамнички доки тільки в перспективі, то зупинні павільйони громадського транспорту, як в Європі, у нас вже з'явилися — їх встановили на площі Перемоги. За словами гендиректора рекламної компанії 'RTM-Украина" Олега Невельчука, коштувала така зупинка 75 тисяч гривен.

http://www.segodnya.ua