Mail: info@umvs.rv.ua



У Лондоні завершився 12-й міжнародний фестиваль реклами їжі

12:50, травня 28, 2010

У Лондоні пройшов Food And Beverages Awards — 2010, 12-й міжнародний спеціалізований фестиваль реклами їжі і напоїв, єдиний у своїй категорії.
Жюрі FAB Awards за традицією складається з представників агентств, дизайн-студій і компаній-клієнтів.
З декількох тисяч присланих на конкурс праць до фіналу дійшли лише 40 (так, минулого року жюрі вибрало 50, а в 2008 році — 114 роботи).
Гран-прі фестивалю, премію Grand FABulous, отримала кампанія Арктичне сонце для соків Tropicana, в ході якої в маленькому канадському місті запалили штучне сонце.
Агентством року визнане BBDO New York.
Серед фіналістів — реклама Snickers, McDonald's, Lay's, Coca — Cola, Heinz Ketchup, Unilever, Carlsberg, The Kraken Rum і інші. Над нею працювали представники агентств із США, Великобританії, Канади, Ізраїлю і інших країн.
Нагадаємо, організатори найбільшого міжнародного фестивалю реклами Каннські леви, який пройде з 20 по 26 червня, назвали кращим рекламодавцем року згадану вище Unilever.
Відмітимо, в Києві зараз проходить 11-й Київський міжнародний фестиваль реклами, на якому жюрі оцінить роботи 299 учасників з 12 країн Європи і Азії.

korrespondent.net

подробнее ...