Mail: info@umvs.rv.ua



У США встановили “пахучий” рекламний щит

13:30, червня 04, 2010

У штаті Північна Кароліна встановили білборд із зображенням біфштекса, який виділяє запах смаженого м'яса. Про це повідомляє Associated Press. Рекламну акцію проводить мережа продовольчих магазинів Bloom.
На білборді, розташованому в місті Мурсвіль, рекламщики зображували шматок стейка на вилці. Проте водіїв, що проїжджають мимо, притягає запах м'яса, нібито підготовлюваного на грилі.
Аромат поширюється завдяки потужному вентилятору, встановленому ззаду білборда, який видуває повітря на картріджи з відповідним запахом. Система була розроблена компанією Scent Air, що спеціалізується на створенні ароматів і устаткування для їх поширення в казино, готелях і магазинах.
Білборд 'пахне" з 7 до 10 ранку, а також з 16 до 19 годин вечора. Рекламна акція продовжиться до 18 червня, повідомляється на новинному порталі Upi.

lenta.ru