Mail: info@umvs.rv.ua



У Україні може подорожчати реклама

08:25, травня 04, 2010

Реклама в Україні може подорожчати. Зараз граничний розмір податку на одноразове розміщення реклами не перевищує 0,1% від його вартості, на тривале розміщення — 0,5%.

Законопроект, який планують прийняти у Верховній Раді, передбачає збільшення ставок податку на рекламу до 40 разів. За рахунок цього автори законопроекту хочуть додатково до бюджету отримати більше 1 мільярда гривен.

Чим загрожує таке нововведення для української реклами, і яка вірогідність її відходу в тінь UBR.UA коментують: член національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Тетяна Лебедєва, керівник правового центр Ольга Большакова, перший заступник голови комітету ВРУ з питань свободи слова і інформації Андрій Шевченко.

>