Mail: info@umvs.rv.ua



Вибір професії : хочу бути маркетологом.

13:34, червня 07, 2010

Маркетинг — це спосіб життя

Які перспективи у професіонала — маркетолога? Щоб відповісти на це питання, треба зрозуміти, що таке маркетинг. У максимально розширеному розумінні — 'система управління виробничо-збутовою і науково-дослідною діяльністю підприємства, спрямована на досягнення підприємством поставленої комерційної мети, шляхом продажу споживачеві товару або послуги, найбільш повно задовольняючої потреби цього споживача". У вужчому — способи доведення інформації до споживача і переконання зробити покупку. У першому визначенні — маркетинг це всеосяжна функція, різниця тільки в підході до управління — 'маркетинговий" (на чолі — 'потреби споживача") на відміну від 'збутового" ('їси, що дають"). Ось вам і розмах і перспектива : маркетологом є будь-який бізнесмен, керівник компанії, що сповідує 'маркетинговий підхід".

Хто може бути маркетологом? Маркетинг — це настільки широке поле діяльності, що місце в ньому знайдеться і творчим людям і строгим педантам.

Творчість: для прикладу, створення реклами. Реклама — частина маркетингу. Ви можете придумувати ідеї реклами, слогани, організовувати свята для просування Вашого продукту. Ви можете бути дизайнером реклами, копірайтером, промоутером.

Ви оптиміст, любите спілкування, Вам цікава кожна людина? Ви можете стати модератором (ведучим) фокус-груп (це коли збирають групу людей і організовують обговорення вашого товару, створеної вами реклами і так далі), інтерв'юєром (це вже бесіда один на один). До речі, хороші інтерв'юєри і заробляють дуже непогано, частенько набагато більше своїх працедавців.

У вас науковий склад розуму? Вам цікаво збирати інформацію, структурувати її а потім дивитися, що вийшло? Ви можете бути маркетинговим аналітиком, займатися плануванням рекламних компаній (медиа-планнер). Можете організовувати експерименти, кількісні маркетингові дослідження.

А якщо у Вас дар стратега — те розробляти глобальні стратегії і плани на перспективу для усієї компанії.

Якщо ж Вам цікаво усе — те Ви — бренд-менеджер або менеджер по продукту. На бренд-менеджере лежить координація діяльності усіх служб по створенню і веденню конкретної марки продукту. Чи — вибирайте невелику компанію. Тут не буде вузької спеціалізації — Ви будете і дослідником, і рекламістом і продавцем.

Ну а кар'єра маркетолога по покликанню, як ми говорили вище, не обмежена нічим.

Але, звичайно, щоб не просто працювати в маркетингу, а бути Маркетологом — треба їм народитися. У вас повинно бути добре розвинено і логічне мислення і уява. Треба знати вищу математику і психологію, мати терпіння уважно і копітко збирати і аналізувати інформацію і бути 'небагато поетом", уміти спілкуватися з людьми, заражати їх своїми ідеями і годинником не відриватися від екрану комп'ютера, 'не тонути" в надлишку інформації і приймати рішення при її недоліку. Якщо ж Вам не дістає якийсь з цих здібностей, Ви повинні уміти знайти людей, цією здатністю тих, що володіють. Говорять, великий Форд з усіх можливих здібностей володів тільки цій: умів правильно підбирати людей.

Кому я можу порадити стати маркетологом? Тому, хто хоче працювати не лише заради грошей, але і 'для душі". Тому, хто хоче мати цікаву роботу, що дозволяє реалізувати усі закладені в людині можливості.

adv.if.ua

по матеріалах find-job.ru

красивые почтовые конверты в Киеве . Наука-Сервис - курсовые работы цена (044) 538-11-88