Mail: info@umvs.rv.ua



Влада України запропонувала підвищити податок на рекламу

11:10, квітня 26, 2010

Уряд України запропонував збільшити ставку податку на рекламу в країні, пише газета 'Комерсант-Україна". Згідно з проектом поправок в декрет Кабміну 'Про місцеві податки і збори", ставу рекламного податку передбачається підняти з 0,5 відсотка до 2,5-3 відсотків, а також ввести додаткові коефіцієнти, що підвищують, : для реклами на телебаченні — 7, в друкарській пресі — 5 і для зовнішньої реклами — 2.

Також передбачається розширення списку видів реклами, що підлягають оподаткуванню. Так, окрім розміщення реклами, оподатковуватиметься 'публікація будь-яким способом інформації про ім'я (найменуванні) спонсора, товарного знаку і послуг спонсора". Проект поправок може бути прийнятий вже до літа поточного року.

За рахунок підвищення податку на рекламу український бюджет зможе отримати майже 80 мільйонів доларів, відмічає Sostav. За даними всеукраїнської рекламної коаліції, в 2009 році рекламний ринок ТБ і преси України заробив близько 424 мільйонів доларів.

Як пише 'Комерсант-Україна", учасники рекламного ринку України негативно сприйняли ініціативу влади. У 'Індустріальному телевізійному комітеті" підрахували, що у разі прийняття поправок податок на телерекламу збільшиться до 21 відсотка, а на рекламу в пресі — до 15 відсотків. Із-за цих мас-медіа будуть вимушені скорочувати зарплати, штат співробітників і витрати на виробництво власної продукції.