Volkswagen запустив для нового Polo GTI веселу вірусну кампанію
Автори 'Теорії веселощів" ніяк не можуть перестати дуріти і перетворювати банальні предмети на спосіб повеселитися. Після сміттєво-грального автомата, найглибшого смітника у світі і сходинок-піаніно автомобільний концерн придумав сходи-гірку.
На станції Alexanderplatz в Берліні окрім ескалатора і сходинок з'явився ще один спосіб потрапити під землю — червона гірка. Так звана 'швидка смуга" призначена для тих, хто по життю любить прискорюватися.
Гірка
є частиною кампанії 'FAST LANE — Driven by fun" ('Швидка смуга. Керована веселощами"), що просуває новий VW Polo GTI. Кампанія проходить на Facebook і представлена ще двома роликами про забавні пристосування, здатні зробити життя стрімкіше і веселіше, : візок і скейтборд 2 в 1, а також ліфт із звуком злітаючої ракети.
Возик
/p>
http://adme.ru">AdMe