Mail: info@umvs.rv.ua



“ВСЕ РАВНО?!”

10:52, березня 26, 2010 Компанія News Outdoor і Група АДВ проводять чергову кампанію в зовнішній рекламі у рамках проекту 'Все одно"?!.

Кампанія спрямована на боротьбу з курінням, розвиває тему непоправної шкоди, що заподіюється людському життю сигаретами і тютюном і звернена як до курців, так і до товариства в цілому, чия терпимість і байдужість частенько граничать з потуранням і бездіяльністю.

Тривалість життя людей, що палять, в Росії в середньому менше, ніж в країнах Європи, на 19 років. Серед 332 тисяч щорічно вмираючих від куріння росіян переважна більшість померлих (72%) доводяться на середній вік (35-69 років). Багато з що передчасно пішли могли б прожити ще 10, 20, 30 і більше років.

Досить ефектний та соціологічно-шокуючий креатив, спрямований на підсвідомість людей.

Джерело: adme.ru

Відомо, що заходи по скороченню куріння, що приймаються на рівні населення цілих держав, позитивно позначаються на громадському здоров'я. Так, в Італії і Франції, після введення заборони на куріння в громадських місцях, кількість викликів 'швидкої допомоги" по гострих інфарктах і інсультах через 3 місяці знизилася на 15%.

Проект 'Все одно"?! стартував в Москві 1 січня 2010 р. плакатом 'Куля", що ілюструє шкоду, що заподіюється курцем навколишнім його людям.

линейные перемещения . шокеры . автошкола троещина цветаевой