Mail: info@umvs.rv.ua



Yahoo робить ставку на контент

12:48, травня 20, 2010

Інтернет-компанія Yahoo купує інтернет-сервіс Associated Content і його компанию-оператора.

На купленому інтернет-проекті користувачі зі всього світу безкоштовно або за певну винагороду писали інформаційні статті або коментарі до них. Тематика написання була найширшою — від вузьких наукових публікацій, до широких громадських тим.

Крок, пов'язаний з купівлею Associated Content, є розвитком стратегії глави Yahoo Керола Барц по переорієнтації самої Yahoo на мультимедійне і контентное напрям. Раніше основну частину бізнесу Yahoo займав інтернет-пошук, але зараз він відданий на обслуговування корпорації Microsoft. Раніше основний медійний конкурент Yahoo, компанія AOL, також зробила ряд схожих купівель.

Сума угоди по купівлі Associated Content не розголошується, але за словами незалежних експертів вона склала 90-100 млн доларів.

У Yahoo говорять, що мають намір розміщувати рекламу на сторінках Associated Content, а також використовувати матеріали купленого порталу для роботи своїх проектів. 'Раніше Yahoo практично не застосовувала в роботі наш контент, тепер же наше співтовариство інтернет-користувачів зможе забезпечити Yahoo контентом практично по будь-якій темі", — говорить Люк Битти, засновник і глава Associated Content.

На сьогодні в проекті Associated Content постійно працюють від декількох сотень до декількох тисяч фрилансеров, які за порівняно низькими цінами пишуть эксплозивные статті. Раніше частину матеріалів Associated Content купували агентство Thomson Reuters, медіакомпанії Cox Newspapers і Gannett.

Загальна база фрилансеров Associated Content за весь час існування проекту склала 380 000 чоловік. Щомісячно на проекті з'являються близько 50 000 нових матеріалів.

На думку аналітиків, Yahoo, купивши Associated Content, отримує досить багато контенту за порівняно невисокою ціною. Наповнюючи власні веб-проекты унікальним контентом, Yahoo може істотно підняти свою відвідуваність і підвищити рекламну виручку.

Варто відмітити, що раніше купівлею цієї компанії цікавилася і AOL, проте головна компанія AOL Time Warner заблокувала цю купівлю.

mmr.net.ua