Mail: info@umvs.rv.ua



Які PR-активи ефективні для аграрного ринку?

09:40, квітня 14, 2010

Інформаційно-аналітичним центром Publicity підведені підсумки опитування  компаній на ключових ринках, про ситуацію з PR — послугами. Отримані результати дозволили визначити загальні тенденції в області PR.

Всього було опитано 210 представників компаній з п'яти ринків, з них 69 (32%) — представники компаній сільськогосподарського ринку.

За результатами дослідження, найефективнішим PR -инструментами на аграрному ринку являється участь у виставках / конференціях / форумах. Наступний ступінь, по ефективності, займають PR -статті в спеціалізованих виданнях і завершують трійку інструментів-лідерів публікації статей, новин і релизов в Інтернеті.

Також, відмічений як ефективний PR в Інтернеті у вигляді коментарів і інших форм в соціальних мережах, на форумах і блогах.

Нижче приведений зріз результатів опитування серед респондентів, які представляли сільськогосподарський ринок.

Також, було з'ясовано долю аутсорсинга PR — послуг на сільськогосподарському ринку. Отже, 59% — користуються в PR –просуванні  власними силами, 41% — притягають для роботи, як власні сили, так і зовнішні структури. І жоден з респондентів не користується виключно залученням зовнішніх структур.

У рамках дослідження було з'ясовано думку респондентів відносно ефективності впливу PR на маркетинговий результат. 59% — відмітили прямий зв'язок між PR і прибутком компанії, 33% — нейтрально оцінили його вплив і 8% — не бачать ефективності впливу PR на маркетинговий результат.

Джерело: proreklamu.com