Mail: info@umvs.rv.ua



Як впливають діти на покупки своїх батьків

10:15, квітня 10, 2010

Інтернет-портал для дітей і підлітків Твиди (www.tvidi.ru) запускає новий інформаційний проект 'Секрети дитячого маркетингу"

Інтернет-портал Твиди регулярно проводить опитування своїх користувачів, щоб з'ясувати, чим живуть, що купують, до чого прагнуть російські діти і підлітки у віці 10 − 16 років. Твиди вирішив з'ясувати, як впливають діти на купівлі своїх батьків.

Які снеки вважають за краще діти? У опитуванні взяли участь 1 647 дітей у віці 10 − 16 років

Чи подобаються дітям ігри в готових сніданках? У опитуванні взяли участь 31 059 дітей у віці 10 − 16 років

Джерело: adindex.ru