Mail: info@umvs.rv.ua



YouTube досяг 2 млрд переглядів в день

10:17, травня 18, 2010

Кількість переглядів відеоматеріалів на сайті YouTube зросла до 2 млрд в день, що майже удвічі перевищує щоденну аудиторію трьох найпопулярніших американських телеканалів, разом узятих, передає BBC.

З жовтня 2009 р. кількість переглядів на інтернет ресурсі зросло на 100%.

Про це компанія оголосила одночасно зі святкуванням п'ятирічної річниці з дня запуску першої бета-версії порталу.

Один із засновників YouTube Чад Херли вважає, що 2 млрд в день — це не межа. 'Я бачу в цьому величезні перспективи зростання відеоринку в інтернеті, на якому ми лідируємо", — сказав він.

По словах Ч. Херли, успіх компанії полягає не лише в тому, що за допомогою сайту користувачі можуть показати свої відео всьому світу; але і в тому, що на YouTube можна легко знайти потрібне відео і порекомендувати його іншим.

Нагадаємо, перший відеоролик тривалістю в 19 секунд назвою 'Я в зоопарку" з'явився на сайті 23 квітня 2005 р.

Варто відмітити, що на початку свого розвитку сайт в основному розміщував піратські відео з популярних телепрограм і фільмів. Згодом керівництво компанії стало серйозніше відноситися до матеріалів, захищеним авторським правом. Зараз у разі пред'явлення обгрунтованих претензій відеоматеріали, розміщені користувачами, у яких немає на те авторських прав, знімаються з сайту.

Серед роликів, YouTube, що принесли, світову популярність, — відеорепортаж про дівчинку, загиблу в результаті передвиборних протестів в Ірані; інтерв'ю сайту Барака Обами; реклама Nike за участю Рональдіньо і виступ Сьюзан Бойл на телеконкурсі 'Британія шукає таланти".

Нагадаємо, в кінцю 2006 р. портал YouTube придбала компанія Google за 1,65 млрд дол. Проте, виконавчий директор Google Эрик Шмидт неодноразово заявляв, що незважаючи на третє місце за популярністю у світі, запрацювати на YouTube не вдається.

За даними аналітичного агентства comScore, витрати на підтримку YouTube в 2009 р. склали 740 млн дол. — це в два рази більше, ніж порталу вдалося запрацювати.

Google вже давно намагається придумати нові моделі, які б дозволили відеосервісу приносити гроші. У 2008 р. пошукова система домовилася з компаніями Apple і Amazon про продаж музики за допомогою YouTube. Крім того, Google активно укладає контракти з медіа-холдингами, які розміщують на YouTube фрагменти фільмів, серіалів і телешоу.

rbc.ua