Mail: info@umvs.rv.ua



З автобусних зупинок Carlsberg зробив футбольні ворота

12:59, травня 25, 2010

Пивоварна компанія Сarlsberg у рамках рекламної акції на місці автобусних зупинок поставила футбольні ворота. Про це повідомляється на рекламному порталі AdMe. Рекламна кампанія приурочена до Чемпіонату світу — 2010, який пройде в ПАР з 11 червня по 11 липня.

Оновлені зупинки, навколо яких встановили штанги і сітку, з'явилися тільки в російських містах. Як повідомляє AdMe, слоган кампанії — 'Виграй 100% футболу".

Подібну кампанію в жовтні 2009 року проводила пивна компанія 'Старий мірошник" напередодні футбольного матчу Росія-Німеччина. Тоді у рамках акції, розробленої спільно агентством Wellhead і групою компаній Efes, розігрувалася тисяча квитків на матч.

Уперше подібні ворота на автобусних зупинках з'явилися в 2006 році.

Данська пивоварна компанія Сarlsberg, заснована в 1847 році, є однією з найбільших у світі. Компанії належать торговельні марки Carlsberg, Tuborg, Holsten, Kronenbourg, а також контрольний пакет акцій 'Балтики", найбільшій російській пивоварній компанії.

lenta.ru