Mail: info@umvs.rv.ua



10 кращих західних соціальних відеороликів

11:04, липня 21, 2010

Як відповідь на це питання,  'Руформатор" зробив підбірку з десяти зарубіжних відеороликів, об'єднаних темою соціальної реклами.

1. Завжди пристібайте ремінь

Ролик Embrace Life облетів Інтернет ще минулого року, зібравши численні відгуки. Приголомшлива міміка персонажів в уповільненій зйомці і осколки, що розлітаються, викликають у усіх захват  і захоплення. Цей ролик повинен був стати частиною нової рекламної кампанії за безпеку дорожнього руху у Великобританії, але потім з незрозумілих причин проект був згорнутий.

. Тварини-самовбивці

Анімований відеоролик, що показує тваринних,  що намагаються накласти на себе руки, похмурий і не радує яскравими фарбами, але примушує замислитися.

. Не паліть

Досить несподіваний і забавний рекламний ролик з Голландії, що закликає відмовитися від куріння. На відміну від переважної більшості реклами такого типу, тут немає нудотних легенів в розрізі або найближчих родичів, що плачуть у могили.

. Діти бачать — діти роблять

Цей португальський ролик закликає дорослих замислитися над власною поведінкою: перейшли вулицю на червоне світло, лаєтеся матом, стоячи в пробці (чи навіть у себе удома) — діти це бачать і повторюють за вами. Усе показано з досить сильним рівнем експресії, але — на відміну від вітчизняної реклами такого типу — без істеричності, без злості і без 'страшилок", а швидше з якимсь смутком.

. Збавте швидкість

Темі перевищення швидкості присвячено дуже багато рекламних роликів. І їх переважна більшість — як російських, так і західних — викликають огиду із-за великої кількості розкиданих трупів і моря крові.

Але бувають і нестандартні ролики, які звертаються до іншої сторони. Наприклад, наскільки безглуздо виглядає 'гонщик", який, можливо стане причиною загибелі декількох людей. З цього австралійського ролика ви дізнаєтеся, як дійсно реагують дівчата на бажання молодих людей за кермом швидкісної машини показати свою крутизну і втопить педаль газу в підлогу на перехресті.

чі, цей рекламний ролик викликав хвилю пародій на нього, які також легко відшукати на YouTube.

6. Не вживайте наркотики

Зазвичай російська реклама, спрямована проти наркотиків, украй похмура, показує шприци і замучених хлопців з кругами під очима, і усе це супроводжується яким-небудь залякуючим текстом. У нижченаведеному ролику показані веселі молоді люди, для яких 'наркотики" — це та або інша творча сторона життя. Без вживання додаткових хімічних і натуральних стимуляторів.

. Використовуйте картон, а не пластик

Ця реклама являє собою приклад вдалого симбіозу як комерційної, так і соціальної реклами. 'Зелена поліція" агітує за невикористання пластика, а молода людина на новій екологічною Audi отримує пріоритет проїзду по завантаженому хайвею.

. Не бійтеся старості

Насправді це реклама, що закликає пройти мамографію. Проте про це ви дізнаєтеся у кінці, заздалегідь мимоволі позаздривши бадьорим і веселим бабусям, які навіть в похилому віці не втрачають можливості отримувати задоволення від життя. Бабусі скрізь можуть знайти собі застосування — від чирлідерства до гри в більярд. Вони живуть під девізом 'в 65 років життя тільки починається".

нтрасті можна згадати рекламу російських політичних партій, що використовують нещасних пенсіонерів у своїх рекламних роликах в самому непривабливому виді.

9. Використовуйте правильні інструменти

Демографічна проблема стоїть гостро в усіх країнах світу, тільки скрізь по-різному: десь населення надлишок, як в Африці, а десь влада скаржиться на його недолік — як в Росії. Стомлена життям мати-одиначка на постері московського метро викликає швидше жалість, чим бажання її наслідувати. На заході з цією справою усе йде куди краще, і там не соромляться навіть рекламувати презервативи (див. ролик №10).Західна соціальна реклама по темі 'батьки і діти", на відміну від російської, побудована не на нав'язуванні гасел ніби 'країні потрібні ваші рекорди", а на розумному підході до планування сім'ї — наприклад, широко поширена реклама соціальних центрів планування сім'ї або безпечного сексу.

0. Користуйтеся презервативами

В цьому голландському рекламному ролику показана зворотна сторона життя батька. Дитина, що влаштувала істерику в супермаркеті і розгромила декілька стелажів тільки тому, що йому не купили цукерочки, викликає тужливий вираз обличчя свого батька. Сміливо і провокаційно.

ло: Руформатор