Mail: info@umvs.rv.ua



10 лідерів по залученню клієнтів

17:16, червня 26, 2010

Якщо залучення споживачів — це наступна хвиля маркетингу, то, згідно з даними дослідницького агентству Hall & Partners, 10 компаній є флагманами в цій сфері.
Це технологічні компанії, такі як Ebay, Google, Amazon, Microsoft, Yahoo і Facebook і споживчі компанії, такі як Coca — Cola, Pepsi, Dove і Kraft Foods.
'"Не дивно, що технологічні компанії очолюють цей список", говорить Ванелла Джексон, CEO Hall & Partners, — 'у них дуже великий досвід". Те ж саме можна сказати про інші компанії в цьому списку. Coca — Cola і Pepsi перепробували безліч маркетингових стратегій за останні роки, щоб створити сильні брендові співтовариства, використовуючи різні інструменти. Те ж саме зробила і кампанія Dove для Real Beauty у своїй он-лайн кампанії.
Kraft також робить спроби вийти за рамки свого імідж, особливо завдяки своїй новій тактиці, додатку iPhone, в якому компанія пропонує рецепти.
Маркетологи, які налаштовані на залучення споживача, можуть піти цим тенденціям в створенні і вирощенні брендового співтовариства. 'Суть полягає в розумінні соціальних емоцій навколо бренду і використанні усіх тактик і інструментів, які сприяють побудові цих стосунків", сказала Джексон.
Згідно з дослідженнями, найбільш активні бренди в США:

1. EBay

2. Google

3. Amazon

4. Kraft Foods

5. Microsoft

6. Facebook

7. Coca — Cola

8. Pepsi

9. Yahoo

10. Dove

mmr.net.ua