Mail: info@umvs.rv.ua



Adidas і Nike не можуть поділити голи

11:04, липня 14, 2010

Закляті конкуренти Adidas і Nike не можуть поділити голи, забиті на Чемпіонаті світу по футболу в ПАР.

Суперечка почалася з подачі Adidas : бренд запустив в мережу вірусне відео 'The Goal Counter", створене його агентством 180 Amsterdam. У ролику африканський хлопчик відмічає усі голи, забиті на ЧМ футболістами з 'збірної Adidas", а у кінці стверджується, що бутси F50 adizero стали самими забивними на світовій першості з 40 голами в 62 матчах.

Nike не зміг миритися з тим, що конкурент присвоїв своєму продукту звання 'найубивчішої бутси чемпіонату" і опублікував свою статистику, в якій запропонував звернути увагу на загальну кількість м'ячів, забиту за допомогою взуття спортивних брендів. При таких підрахунках, за винятком автоголів, лідером став Nike, чиїми бутсами було забито 62 м'ячі. Adidas (61) відстав від нього лише на один гол, тоді як Puma (9) значно серйозніше. Взуттям виробників, що залишилися, було забито 11 м'ячів. Якщо ж враховувати автоголи, то Adidas знову стає самим забивним брендом з 63 голами.

Крім того, в Nike звернули увагу на те, що взуттям бренду у фінальному матчі чемпіонату було озброєно 8 гравців іспанської збірної, у тому числі — Іньеста, що забив переможний гол у своїх Nike CTR360 Elite Series.

н Трифонов, AdIndex