Mail: info@umvs.rv.ua



Бізнес поки не готовий спілкуватися через соціальні медіа

12:51, липня 21, 2010

Більшість користувачів хотіли б взаємодіяти з компаніями через соціальні ресурси такими як 'Facebook" або 'Twitter", але тільки 30% бізнесів готові підтримувати таку діяльність, згідно з дослідженням, проведеному 'Yankee Group" для 'Siemens Enterprise Communications", як повідомляє 'Computerworld".

При цьому близько 70% опитаних споживачів визнали, що шукають інформацію про компанії в соціальних ресурсах, і близько 60% з них згодні з тим, що належний рівень презентації компанії в соціальних медіа може істотно вплинути на рівень споживчої лояльності до конкретної компанії. В той же час, в дослідженні відзначається, що багато бізнесів просто не устигають адаптувати інструменти стандарту Веб 2.0 до роботи з клієнтами.

Нагадаємо, згідно з деякими прогнозами, через 5 років 20% усіх компаній використовуватимуть для бізнес-спілкування соціальні мережі і більше половини компаній використовуватимуть внутрішні сервіси мікроблогів.

Упродовж наступних декількох років більшість компаній створюватимуть внутрішні соціальні сервіси і дозволяти своїм співробітникам користуватися власними акаунтами на користь компанії. А взаємодія через соціальні мережі покаже себе ефективнішим, ніж спілкування поштою.

biz.liga.net