Mail: info@umvs.rv.ua



BBDO стало “Мережею року” в Каннах

11:43, червня 29, 2010

Міжнародний фестиваль реклами Cannes Lions підвів свої підсумки, роздавши титули самим нагороджуваним учасникам галузі.

Один з найпрестижніших титулів — 'Мережа року" — отримала BBDO, що входить до складу рекламно-комунікаційного холдингу Omnicom Group.  Її найближчими переслідувачами стали DDB (також Omnicom) і Young & Rubicam (WPP Group).

Звання меншого калібру, але цінного тим, що відмічає креативність безпосередньо окремо взятого офісу — 'Агентство року" — було удостоєно AlmapBBDO (Omnicom)  з Бразільського Сан-Пауло. Трішки меншу кількість Львів отримали  Young & Rubicam New York (WPP) і незалежне Wieden + Kennedy Portland.  При цьому W+K пропустило вперед німецьке Jung von Matt в гонці за звання 'Незалежне агентство року". Третім в цьому списку стало шведське Forsman & Bodenfors.

'Інтерактивним агентством року" було визнано Сrispin Porter + Bogusky Boulder (MDC Partners), слідом за ним — Bartle Bogle Hegarty London, частково належне Publicis Groupe, і  Wieden + Kennedy Portland. Звання 'Медіа-агентство року" по кількості Львів в категорії Media присудили креативному Leo Burnett Sydney (Publicis), за ним розмістилися Fischer Portugal і  Lew'Lara\TBWA (Omnicom). 'Директ-агентством року" визнали Abbott Mead Vickers BBDO, Jung von Matt, що обігнало, і Ogilvy Brasil.

Золоту пальмову гілку рекламних Канн — Palme d'Or, що вручається самому нагороджуваному продакшену, отримав американський MJZ. Серед інших претендентів — Hungry Man, Smuggler, Biscuit Filmworks, RSA Films, O Positive Films, Knucklehead, Station Film, Argentinacine і blink productions.

Степан Трифонов, AdIndex