Mail: info@umvs.rv.ua



Бренди вирішили зіграти на поразці Англії

12:05, червня 29, 2010

Британські рекламодавці вирішили зіграти на патріотично-футбольних почуттях англійців, використавши у своїх цілях поразку збірною Англії в матчі проти Німеччини в 1/8 фіналу Чемпіонату світу по футболу в ЮАР.

Так, Kia розмістила в національній пресі тематичну рекламу гарантійної програми цього автовиробника. Текст на принтах, підготовлених агентством Inocean, свідчив: 'Oh well, at least our warranty beats the Germans" ('Що ж, принаймні німців перемагає наша гарантія"). Цікаво, що у разі перемоги 'Трьох левів" Kia запустила б рекламу з текстом 'Our warranty beats the Germans too" ('Наша гарантія теж перемагає німців").

Інший автомобільний бренд, Nissan, у свою чергу, розмістив в газеті The Sun рекламу Nissan GT — R з текстом 'One match the Germans didn't win" ('Матч, який німці не виграли").

Нарешті, мережа супермаркетів Asda також використовувала поразку англійців у своїй рекламі, запустивши незвичайну акцію, у рамках якої особи з уругвайським паспортом можуть пройти безкоштовну перевірку зору в мережі магазинів. Таким чином ритейлерский гігант натякнув на підданство суддівської бригади матчу, що не помітила очевидний гол у ворота збірної Німеччини за рахунку 2:1.

Степан Трифонов, AdIndex