Mail: info@umvs.rv.ua



Чому Вашій компанії варто мати представництво в Facebook ?

16:02, липня 17, 2010

Ефективність діяльності компанії на Facebook може бути понижена, якщо акаунт не налагоджений належним чином.

'Руформатор" представляє пеклад статті порталу ReadWriteWeb, в якій йдеться про те, чому для просування компанії на Facebook необхідно створити персональну бізнес-сторінку замість простого профілю користувача.

Згідно з умовами надання послуг на Facebook, 'персональні сторінки є конкретними людьми і повинні містити ім'я користувача, тоді як бізнес-сторінки (Page) дозволяють організації, бізнесу, знаменитості або музичному колективу зробити своє професійне представлення на Facebook". Якщо сторінка вашого бізнес-профілю буде закрита Facebook за порушення цього правила, увесь френдліст зникне разом з нею.

Дійсно важливі відмінності бізнес-сторінок — статистика користувачів, кнопка Like ('Мені подобається"/"Рекомендую") і віджети. Останнім часом можна переглядати на своїй сторінці різні корисні дані про користувачів, яким сподобалася ваша реклама, у тому числі і коментарі, що отримуються щодня, демографічну статистику і так далі. Ці дані можуть бути дуже корисні для розуміння особливостей клієнтської бази, а також знань про те, які пости на стінах отримали кращу реакцію з боку потенційних клієнтів. Ці дані недоступні для звичайних користувачів. Також їм недоступна кнопка Like (яку ви могли бачити на сайтах) і плагін відкритої статистики на вашому власному сайті.

Крім того, профіль звичайного користувача на Facebook обмежений 5000 друзями, тоді як бізнес-сторінки мають необмежене число користувачів (чи тих, кому вона 'подобається"). Якщо ви спробуєте додати 5001-го друга в звичайному профілі, Facebook запропонує вам перевизначити його як бізнес-сторінку, але не дасть для цього ніяких інструментів.

Якщо ви вже створили свою сторінку на Facebook із звичайним профілем, перетворення 'друзів" на 'прихильників" не стане простим. Єдиний спосіб поміняти одних на інших — ввічливо попросите 'друзів" зробити це самостійно. Попросити можна або через оновлення статусу, або через відправку повідомлень усім і кожному, пояснивши, як і що зробити. Третій варіант полягає у використанні офіційного інструменту Facebook для рекомендацій бізнес-сторінок користувачам за допомогою кнопки Like, проте цей варіант не дасть можливості для створення повідомлення, що пояснює, чому ви просите їх зробити це. При перетворенні 'друзів" в 'прихильників" важливо чітко сформулювати причину, чому ви просите їх зробити це, оскільки в їх представленні вони вже пов'язані з вами через Facebook, і їм не треба робити ніяких подальших дій. Вам необхідно створити ясне, коротке і чітке повідомлення, в якому ви поясните, що переходите із звичайного профілю в бізнес-сторінку для того, щоб краще обслуговувати їх, і просите натиснути ось цю ось саму кнопку, щоб залишатися на зв'язку.

Але який би підхід ви не вибрали, немає ніякої гарантії, що кожен з ваших 'друзів" зрештою натисне на кнопку Like. А якщо неодноразово нагадувати зробити їм це надалі, то це може почати їх дратувати. У якийсь момент вам доведеться вирішувати: чи збираєтеся ви видаляти 'друзів" з початкового профілю, тримати їх прихованими через налаштування приватности або просто залишити усе як є. Підтримка двох різних сторінок на Facebook може ввести в оману користувачів, а завдяки функції рекомендацій ваш давно покинутий профіль залишатиметься на плаву, коли 'друзі друзів" захочуть до вас приєднатися. Внаслідок цього запити про додавання в 'друзі" йтимуть нескінченним потоком.

ruformator.ru