Mail: info@umvs.rv.ua



Електронна пошта доживає останні дні

08:37, червня 29, 2010

Сьогодні Facebook є не лише найбільшою і найпопулярнішою соціальною мережею, але і своєрідним законодавцем мод для багатьох мережевих проектів. Про те, які тенденції будуть актуальними в інтернеті найближчим часом, розповіла Шеріл Сендберг (Sheryl Sandberg), головний операційний директор компанії, під час свого виступу на конференції Nielsen Consumer 360.

'Для споживчих технологій діє наступне правило: якщо ви хочете дізнатися, що люди робитимуть в майбутньому, зверніть увагу на те, чим займається молодь вже сьогодні, — розповіла Сендберг. — Згідно із статистикою тільки 11% підлітків щодня використовують e — mail. Це означає, що електронна пошта, без якої моє життя немислиме, скоро піде на упокій. Як же спілкується молодь? Вони сидять в соціальних мережах і пишуть SMS".

Її слова цілком і повністю характеризують політику компанії — змусити користувачів (і рекламодавців) відмовитися від будь-яких інших сервісів на користь Facebook. Раніше керівництво соціальної мережі вже неодноразово намагалося переманити аудиторію веб-сайтів, мікроблогів і ігрових порталів. Крім того, компанія вже давно тестує ще одну 'приманку" для користувачів — власну валюту Facebook Credit для придбання внутрішньоігрових товарів, подарунків і інших віртуальних предметів.

Втім, інші соціальні мережі також роблять усе, щоб їх відвідувачі проводили якомога менше часу на сторонніх сайтах. Так, російський портал 'Вконтакте" готує власну електронну пошту, яка повинна замінити любителям спілкування інші 'автономні" сервіси.

Проте є в словах Сендберг доля лукавства — багато користувачів як і раніше дізнаються про оновлення активності своїх друзів по електронній пошті, та і сама реєстрація в соціальній мережі неможлива без функціонуючої поштової скриньки. Правда, про це головний операційний директор Facebook вважала за краще не згадувати.

Infox.ru