Mail: info@umvs.rv.ua



Facebook: найбільші рекламодавці збільшують свої витрати на просування в 10 разів

12:20, серпня 05, 2010

Значне збільшення сталося після того, як мережа оголосила про реєстрацію 500−міліонного учасника, а глава Facebook Марк Цукерберг заявив, що тепер для компанії поставлена планка в 1 мільярд користувачів.

Сандберг говорить, що деякі компанії збільшили свої витрати на Facebook майже 20−кратно, при цьому вона помітила, що розцінки мережа доки не піднімала і піднімати не планує. 'Два роки тому ми уперше почали експериментувати з рядом великих брендів. Масові продажі реклами почалися близько року тому, зараз ми нарощуємо обороти", — говорить вона.

Нагадаємо, що на сьогодні Facebok є приватною компанією і публічно свої фінансові результати не оприлюднить. Марк Цукерберг, глава Facebook, днями заявив, що публічне розміщення акцій Facebook може відбутися до 2012 року. Проте до вказаного ліміту залишилось 1,5 року і компанія має намір ще більше розширити базу користувачів та притягнути до мережі більше рекламодавців.

Втім, не усі інвестори упевнені, що 2011 рік стане для Facebook роком IPO. Зокрема венчурний інвестор Джим Брейер говорить, що за рік компанія ніби Facebook навряд чи встигне вийти на IPO, навіть не дивлячись на те, що раніше проведені закриті торги акціями Facebook через майданчики SecondMarkter і SharesPost  показали стабільний інтерес до паперів. Аналітики SharesPost говорять, що за останніх рік капіталізація мережі досягла майже 25 млрд доларів, що практично удвічі вище за торішнє значення.

Також Сандберг повідомила, що компанія найближчим часом має намір провести декілька поглинань невеликих спеціалізованих компаній.

Паралельно з цим в мережі говорять, що Facebook починає новий етап свого розвитку, для чого компанія має намір в буквальному розумінні слова обернутися на схід і почати активно розвиватися в таких країнах, як Китай, Японія і Росія.

По словах Цукерберга, зараз база користувачів Facebook складає близько 500 млн чоловік, проте якщо компанії вдасться реалізувати успішну стратегію в Росії, Китаї і Японії, то база мережі легко здолає відмітку в 1 млрд користувачів. В той же час Цукерберг заявив, що компанія покладатиметься на 'стратегію органічного зростання" і уникатиме масштабних акцій, спрямованих на зростання бази користувачів різкими ривками.

В той же час незалежні аналітики говорять, що Facebook могла б бути зацікавлена в купівлі ряду місцевих соціальних мереж, наприклад китайською Tencent QQ або російською ВКонтакте. При цьому, самі соціальні мережі Facebook знадобляться навряд чи, а ось великі бази користувачів можуть згодитися. Втім, поки в Facebook не підтверджують переговори про купівлю яких-небудь компаній.

Ще одним потужним драйвером для зростання бази користувачів, по словах Цукерберга, являються мобільні технології і в цьому напрямі Facebook також веде активні розробки.

CyberSecurity.ru