Mail: info@umvs.rv.ua



Facebook розповів про поведінковий таргетинг

16:39, липня 08, 2010

На початку липня до канадського суду був поданий черговий позов проти Facebook і її рекламної діяльності. У своїй заяві позивач стверджував, що соціальна мережа неправомірно використовує інформацію про своїх користувачів в комерційних цілях.

Щоб понизити постійно зростаючий градус критики з боку користувачів, операційний директор Facebook Шерил Сандберг (Sheryl Sandberg) звернулася до громадськості через офіційний блог компанії. Як заявила Сандберг, Facebook ніколи не ділитиметься приватною інформацією з рекламодавцями і ніколи не продаватиме її кому-небудь. 'Ви можете розраховувати на ці гарантії незалежно від того, які налаштування приватності ви використовуєте, — пише Сэндберг, — Вони однакові як для тих, хто відкритий для всього світу, так і для тих, хто залишає доступ лише своїм друзям".

Інформація, яку отримують рекламодавці, по словах Сандберг, є узагальненою і анонімною. 'Вони можуть дізнатися, скільки людей подивилися їх рекламу, і загальні характеристики цієї групи, заявила Сандберг, — Зрештою це допомагає рекламодавцям розуміти, як працює їх реклама, і робити її краще".

Степан Трифонов, AdIndex