Mail: info@umvs.rv.ua



Google AdSense лікує від “банерної сліпоти”

11:39, липня 09, 2010

Фахівці програми Google AdSense знову діляться секретами маркетингової майстерності в рекламі. Цього разу йдеться про методи успішною монетизації сайту шляхом моніторингу нового трафіку, що повернувся.

Багато вебмастера, напевно, стикалися з ситуацією, коли після розміщення рекламних блоків через пару місяців кількість кліків і відповідно прибутки з банерів починають помітно знижуватися. При цьому рекламні блоки не міняються, а аудиторія може навіть збільшуватися. Маркетинговий корінь зла, на думку Google AdSense, в цьому випадку криється в так званій 'баннерной сліпоті" — явищі, коли постійні користувачі, звикаючи, не помічають рекламу на сайті.

'Чим більше доля постійних відвідувачів і чим частіше вони відвідують сайт, тим швидше падає ефективність банера", — погоджується Сергій Петраковский, комерційний директор агентства інтернет-реклами i — Media. Єдиний вихід — міняти місця розміщення рекламних блоків Adsense і їх оформлення, керуючись зібраними Google Analytics даними і тепловою картою.

Такі рекомендації Google AdSense. Ми поцікавилися у Сергія Петраковского, з чим, окрім 'банерной сліпоти", можуть бути пов'язані скачки кількості кліків по рекламі на сайті: 'По-перше, це динаміка відвідуваності сайту і окремих джерел відвідуваності. Наприклад, відвідувачі з пошукових систем нерідко дають велику конверсію в кліки, чим постійніша аудиторія, тим швидше може статися зниження прибутів від AdSense. По-друге, зростання/спад кількості кликов може бути пов'язаний з сезонністю тематики сайту/оголошень".

seonews.ru

Натяжные потолки Золотоноша. Купить натяжные потолки. . Поликарбонат купить Харьков все фирмы и цены поликарбонат цена Харьков.