Mail: info@umvs.rv.ua



Google анонсувала новий формат інтернет-реклами

09:28, липня 13, 2010

IT -корпорація Google працює над створенням сервісу 'інтерактивної відеореклами". Про це головний виконавчий директор Google Ерік Шмідт (Eric Schmidt) розповів на конференції Allen & Co., яка пройшла в м. Сан-Веллі, штат Айдахо.

Інтерактивні рекламні відеоролики, за словами Шмідта, виглядатимуть як невеликі веб-сторінки. Вони з'являтимуться в будь-якому місці основної сторінки. Користувач зможе не лише проглянути рекламне відео, але і залишити до нього коментар. Сторіночка з рекламою оновлюватиметься в режимі реального часу. Список рекламних роликів складатиметься з урахуванням інтересів користувача.

Інтерактивні відеоролики, заявив Шмідт, по ефективності перевершують традиційні мережеві формати реклами — банери і пошукову рекламу.

Співробітники Google вже не вперше озвучують ідею реклами, яка була б цікава користувачеві. У кінці червня співробітники компанії розповіли про концепцію реклами на належному Google відеохостингу YouTube. Користувачі YouTube зможуть пропустити рекламний ролик і відразу перейти до перегляду основного відео. У Google вважають, що таке рішення змусить рекламодавців знімати цікавіше відео.

ruformator.ru