Mail: info@umvs.rv.ua



Google монетизує пошук по зображеннях

09:22, липня 22, 2010

Google, що представила новий дизайн сторінки пошуку по зображеннях цього тижня, забезпечила цей сервіс новим інструментом монетизації під назвою Image Search Ads.

Новий рекламний формат має на увазі розміщення картинок рекламодавця з текстовими посиланнями над результатами пошуку по зображеннях. Західні журналісти і блогери вже встигли знайти приклади нової реклами по запитах 'diamonds" і 'converse shoes", проте рекламодавці, що цікавляться російським ринком, поки не поспішають користуватися новим інструментом. Втім, далеко не усім російським користувачам зараз взагалі доступний новий дизайн сторінки — в Google обіцяють запустити його глобально протягом тижня.

Раніше реклама в пошуку по зображеннях подавалася в стандартному для Google текстовому виді, кожен пошук по популярному у рекламодавців ключовому слову давав три рекламні посилання, показуваних над картинками. Новий Image Search Ads же показує користувачам не більше двох рекламних зображень на одній сторінці.

Поза сумнівом, Image Search Ads знайде відгук у рекламодавців, що просувають продукти, розраховані на кінцевого споживача, адже візуальне представлення продукту може зацікавити потенційного покупця значно сильніше, ніж текстове посилання.

Степан Трифонов, AdIndex

http://potolkof.com.ua/ натяжные потолки цена в Киеве.