Mail: info@umvs.rv.ua



Google попереджений з приводу прозорості сервісу AdWords

15:37, липня 02, 2010

Попередня постанова Autorité de la Concurrence свідчить, що Google уперше використав своє домінуюче положенням в Європі , припинивши AdWords -аккаунт ресурсу Navx без попередження. Контролююча організація дала Google чотири місяці для пояснення своєї позиції. Компанія володіє близько 90% пошуку у Франції.

Припис поступив услід за скаргою, висуненою в лютому Navx, французькою компанією, що забезпечує дані по дорожньому руху і цінам на газ, а також інші сервіси, пов'язані з GPS -девайсами. Припис вимагає від Google протягом п'яти днів відновити акаунт Navx.

Navx заявляє, що 60% її бізнесу миттєво зникли, коли компанію відрізували від AdWords, у зв'язку з чим вона вимушена була тимчасово звільнити 12 співробітників.

Три спеціалізовані пошукові компанії висунули окремі антимонопольні скарги цього року проти Google, пов'язані з тим, як до них відноситься пошуковий ресурс, і з цінами, нав'язаними їм за рекламу на AdWords, повідомляє FT.

Цей рік був важким для Google. Компанія рекламує свою прозорість, але в той же час знаходиться під пильним спостереженням організацій, що захищають приватну власність у Франції і Німеччині, у зв'язку з її 'несвідомим" вторгненням в приватну інформацію через безпровідні мережі під час зйомок для свого сервісу Street View.

Google чекає 'позитивного результату" історії із звинуваченнями антимонополістів у Франції проти AdWords.

Media-Day.ru