Mail: info@umvs.rv.ua



Гран-прі Cannes Lions в категорії Direct їде в Нову Зеландію

09:07, червня 24, 2010

Цього року в категорії Direct Міжнародного фестивалю реклами Cannes Lions було вручено одне Гран-прі, 19 Золотих, 24 Срібних і 31 Бронзовий Левів. Загальне число заявок перевалило за півтори тисячі.

Головною нагородою в номінації жюрі відмітило кампанію новозеландського провайдера Orcon Broadband, створену оклендським агентством Special Group. Суть ініціативи полягала в тому, що восьми новозеландцям надали можливість записати свою версію культового трека 'Passenger" з самим ІггІ Попом, але через інтернету — за допомогою сервісів, що надаються провайдером.

За словами представників жюрі, кампанія 'Orcon & Iggy Pop" може служити прикладом того, як дійсно ефективно використовувати знаменитість, що потрапила в руки агентства. Крім того, ініціатива чудово демонструвала можливості рекламованого провайдера.

Together Incredible: New Zealand, Iggy Pop & Orcon Broadband

н Трифонов, Adindex