Mail: info@umvs.rv.ua



Leo Burnett France перетворило м’ясо на морозиво

13:41, липня 21, 2010

Реклама замороженго м'яса бренду Charal. Незвичайний підхід до реклами замороженых продуктів обрали креатори з французького Leo Burnett в кампанії бренду Charal.

Щоб підкреслити якість і свіжість замороженого м'яса цієї кампанії рекламісти зображували його у вигляді морозива, яке тільки і чекає, щоб його з'їли. Крім того креатори потепліше одягнули гепарда, щоб він зміг пополювати на найсвіжіше м'ясо в холодилниках Charal.

Склад творчої групи

Advertising Agency : Leo Burnett, France

Creative Director : Guillaume — Ulrich Chifflot

Art Directors : Eric Esculier, Stephane Santana

Copywriters : Eric Esculier, Stephane Santana

Illustrator : Thomas Mangold

www.sostav.ru