Mail: info@umvs.rv.ua



Мережу Facebook ненавидять її власні користувачі

13:37, липня 21, 2010

Опублікований черговий рейтинг задоволеності американських споживачів інтернет-послугами, що складається компанією ForeSee Results.

Соціальні веб-медіа в нього потрапили уперше — і відразу ж ганьбилися, отримавши всього 70 балів із ста. Це найнижчий показник серед усіх присутніх в списку різновидів електронного бізнесу. Краще за усіх показала себе Вікіпедія (77 очок), а чи не гірше за усіх, як не дивно, задовольняє споживачів Facebook (64 бали). Дивний показник, враховуючи кількість активних користувачів цієї соціальної мережі.

Респонденти як один затверджують, що ресурс дозволяє їм підтримувати контакти з друзями і сім'єю. Ніяких інших плюсів, на їх думку, у 'Фейсбука" немає, усе інше — суцільний кошмар: проблеми із захистом особистих даних і безпекою, 'крива" френдстрічка, великі об'єми реклами, постійні і несподівані зміни інтерфейсу, спам і, нарешті, незручна навігація.

Гірше 'Фейсбука" тільки MySpace (63). Відеохостинг YouTube отримав 73 бали.

У категорії порталів і пошукових систем першість продовжує утримувати Google — 80 очок, але в порівнянні з минулим роком популярність корпорації знизилася на 7%. Вражаючим дебютом відзначився MS -сервіс Bing (77), з ходу обігнав Yahoo! (76) AOL (74) і Ask.com (73). Середній показник сектора теж впав на 7% — до 77 балів.

Новинні і інформаційні сайти другий рік підряд задовольняють споживачів на 74%. Кращим цього разу став ресурс FOXNews.com (82), що обігнав найближчого конкурента, USAToday.com, на п'ять очок. Замикає таблицю CNN.com (73).

Щорічний рейтинг складається на основі моделі, розробленою Бізнес-школою університету Мічігану. У опитуваннях беруть участь по 70 тис. респондентів.

Дмитро Целіков, compulenta.ru