Mail: info@umvs.rv.ua



На що падає погляд читача ?

13:51, червня 25, 2010 Перші слова

Читачі бюлетеня, як правило, в першу чергу звертають увагу на перші два або три слова на початку повідомлення і, так само, як у випадку з назвою статті, область, де розташовані перші слова, є дуже важливою. Тому в процесі розробки дизайну необхідно виконати невеликий тест, щоб переконатися, що на панелі попереднього перегляду найбільш часто використовуваних поштових програм, з'являється і правильно відображується найважливіша частина повідомлення. Багато компаній упускають хороші можливості, тому що читач, заздалегідь переглядаючи частину повідомлення на панелі, може бачити, за умови, що у нього дозволені зображення, лише вражаючу, але неефективну корпоративну графіку.

Швидкість і вибір

В процесі дослідження був зроблений і інший вивід: що користувачі витрачають зовсім трохи часу на те, щоб розібрати пошту і проглянути повідомлення. Середній час, витрачений на те, щоб перегорнути і проглянути отриманий ньюслеттер після відкриття, складає всього 51 секунду. Крім того, люди навряд чи прочитують більше 19% отриманих бюлетенів. Це серйозна причина, для того, щоб зараз більш ніж коли-небудь, прагнути пропонувати якісний контент, який має реальну цінність для користувачів, оскільки це необхідна умова того, щоб ваші повідомлення були прочитані.

'Сканування"

Було з'ясовано, що основна маса читачів переглядає отримані листи по напряму вниз і вліво.

Заголовки

Як ми можемо помітити, області забарвлені червоним, тобто ті, на які читачі обертають максимум уваги, — це в основному заголовки. Варто писати назви крупніше і виявити трохи креативу, щоб зробити їх привабливими.

Вступ

Важливий момент, який варто виділити, це те, що люди вважають за краще уникати типових введень в інформаційних бюлетенях. Дослідження показало, що 67% користувачів навіть не затримують погляд і не зупиняються, щоб прочитати вступ інформаційних бюлетенів. Але у будь-якому випадку, короткий вступ привнесе до бюлетеня деякий відтінок персональности, і, якщо в нім проводяться релевантні зв'язки, ви отримаєте активний відгук читача.

Розмір шрифту посилань на джерела

Зазвичай посилання на джерела, надруковані більшим шрифтом, працюють краще.

Ліва колонка

Залежно від дизайну кожного бюлетеня, традиційно найбільш важливою вважається ліва колонка, що підтверджує і дослідження за допомогою 'Eye Tracking". Насправді, це правило більше працює для ньюслеттеров, схожих по дизайну з тим, що представлений на ілюстрації. На інших варіантах дизайну схема візуального стеження може злегка відрізнятися. Але, поза сумнівом, подібне дослідження дає досить інформації, щоб отримати уявлення про те, як людське око реагує на маркетингові і комунікаційні інструменти, важливі для сучасного бізнесу, яким як і раніше є інформаційний бюлетень.

Примітка: на ілюстрації області, де користувачі максимально фокусують погляд, забарвлені в червоний колір; менш інтенсивно — в жовтий; мінімально — в синій.)

Автор: Рауль Абад (Raúl Abad), консультант по он-лайн маркетингу

www.dmdays.com.ua