Mail: info@umvs.rv.ua



Найкращі відео червня

09:20, липня 05, 2010 Червень, особливо друга його половина, очікувано виявився мізерним на геніальні ролики. Винні в цьому  Каннські Льви, до яких прикована увага агентств всього світу.

Проте, було і багато цікавого та 'смачного". AdMe.ru переглянув усе, що було опубліковано на  за перший літній місяць, вибравши для традиційної щомісячної підбірки кращі ролики. Вийшло 18 роликів, серед яких і класична телевізійна реклама, і онлайн-відео.

Серйозний привід подзвонити

Агентство DDB Amsterdam зняло для страховиків Centraal Beheer новий ролик у рамках видатної рекламної кампанії 'Just call us"/"Просто подзвоните нам". Новий спот 'Mouse"/"Миша", традиційно знятий за усіма законами кіно, демонструє, як маленька мишка втікає від нежданого ворога по горищах, підвалах, вентиляційних і інших каналах для житлових комунікацій будинку.

10 захованих дівчат у вірусі для Axe

Axe проводить у Франції новий тест на уважність. До кампанії 'Wake up & stay alert"/"Прокинься і будь напоготові" приєднався вірусний ролик, створений для французької аудиторії. Він просуває гелі для душу Axe, які допомагають підбадьоритися уранці, бути пильним і уважним. Це основне повідомлення, але зв'язок з прекрасною статтю не втрачений, тому що бадьорість — це якраз те, що допоможе уранці не упустити жодну красуню. Аудиторії показують ранок молодої людини, як він прокидається, приймає душ, одягається і йде на роботу, а потім повідомляють, що взагалі-то в ролику було 10 захованих дівчат. Після чого глядач отримує струменем душу в обличчя для більшої бадьорості і уважності.

на без єдиної кінцівки знялася в рекламі Hyundai

Автовиробник Hyundai, офіційний партнер Чемпіонату світу FIFA 2010, зняв глибоко соціальне трихвилинне відео про радість життя. В головній ролі знявся Ніколас Вуйчич (Nickolas Vujicic) — людина, яка народилася без єдиної кінцівки. Метою онлайнового відео 'Послання надії" в першу чергу являється не продаж автомобілів, а демонстрація того, наскільки добре Hyundai розуміє футбольних уболівальників, які тремтять зараз в очікуванні головної події чотириріччя, і наскільки він хоче їм допомогти пережити найпрекрасніші емоції під час ЧС- 2010. Проповідник і мотиватор Ніколас Вуйчич, що присвятив своє життя поясненню людям, як добре жити на світі і як ми можемо здолати усі свої труднощі, розповідає історію свого життя. Нік і Hyundai торкнулися однієї з найважливіших тим у футбольному уболыванны — коли команда програє. Самі автомобілі Hyundai, як зараз прийнято в кращій світовій рекламі, грають далеко не головну роль. Два позашляховики, в одному з яких сидить Нік Вуйчич, їдуть по дорогах США.

няв для AT&T мультиплікаційну 3D рекламу

Агентство BBDO New York і студія Psyop зняли для стільникового оператора AT&T динамічний анімаційний спот у рамках кампанії 'Rethink Possible"/"Переосмислення можливе". Найбільший стільниковий оператор в США продовжує першу після проведеного ребрендингу утихомирюючу кампанію, покликану позиціонувати AT&T як 'lifestyle company" і відвернути увагу споживачів від недавньої рекламної війни з Verizon.

У кінотеатрах США демонструється 3D-мультфильм про пригоди маленької рибки.

з японського коріння

Агентство Dentsu Canada зняло для японського пива Sapporo видовищний ролик про пивоварну спадщину Країни висхідного сонця. Двохвилинний спот носить назву 'Legendary Biru"/"Легендарне пиво" і несе в собі захоплюючу подорож по культурній спадщині Японії. Протягом двох місяців ролик знімали в китайському історичному місті Гуанчжоу. Над масштабним і амбітним проектом працювали два режисери Mark Zibert з Sons and Daughters і Gary Thomas з Crush. Ролик є комбінацією живої зйомки, CG і 2D-іллюстрації. Режисери працювали спільно з експертами по культурології, майстрами східних єдиноборств, борцями сумо і професійними акторами, виконуючими в споті ролі самураїв і гейш.

а гостинність

Ogilvy & Mather Hong Kong запустило глобальну кампанію для мережі готелів Shangri — La. Мета кампанії — за допомогою досить незвичайних для цього бізнесу метафор і історій розповісти про філософію стосунки готелів до своїх клієнтів і те, як вони бачать свою роботу. Кампанія проходить під слоганом 'It' s In Our Nature" ('Це в нашій природі"). Через природу Shangri — La і Ogilvy & Mather Hong Kong і розповідають про те, як вони піклуються про клієнтів на протязі вже 40 років. У кампанію на цьому етапі входить ролик (3 хвилини для сайту, 90, 60 і 30 секунд для телебачення), а також серія з трьох принтів. Драматичний ролик, знятий відомим режисером Bruno Aveillan, взагалі не показує готелі і не говорить про те, як вони прекрасні. Дивно, але мережа азіатських готелів рекламується за допомогою показу холодної пронизливої зими, вітру, снігу, Гімалайських гір, самотності і безвихідності.

осна дівчинка прорекламувала корисний хліб Hovis

Агентство MCBD London зняло для хліба Hovis новий історичний ролик про зв'язок поколінь. Кампанія стартувала у Великобританії 5 червня 60-секундним роликом 'Miss Chief"/"Міс шеф" і проходить під слоганом 'Sometimes it's good to be good"/"Іноді добре бути хорошим". Дія споту відбувається у кінці 60-х років і демонструє шкільні пустощі пустотливої дівчинки, яка проводить час граючи у футбол, катаючись на велосипеді, танцюючи у себе в кімнаті під музику і влаштовуючи дрібні капості в школі. Ролик зняв режисер Vince Squibb з Gorgeous. Теглайн: 'As good today as it's always been" ('Також хороший сьогодні, як і завжди")

а суперсексуальна допомога

Марка нижньої білизни Fortnight Lingerie представила другий ролик з вірусної кампанії 'Super Sexy CPR". Кампанія 'Super Sexy CPR"/"Суперсексуальна перша допомога" — це не просто натяки і провокація, властиві усій рекламі нижньої білизни, але і соціальна складова. Окрім демонстрації трусиків і бюстгальтерів ручної роботи, вірус детально і наочно навчає правилам надання першої медичної допомоги. У червневому ролику парубок і дівчина учать як поступати у разі, якщо людина чимось вдавилась.

is розтопило страту як свічу

Агентство TBWA\Paris зняло для громадської організації Amnesty International красивий ролик про відміну страти. Символом і логотипом некомерційної організації по боротьбі за права людини Amnesty International являється засвічена свічка за колючим дротом, символізуюча надію і віру в краще усіх тих, чиї права і свободи були порушені. Креативщики з паризького TBWA використовували цей символ, як діючу силу в боротьбі із стратою, розтопивши жаром воскові фігури катів, що здійснюють вирок. У ролику 'Death Penalty" воскові фігурки шибениці, електричного стільця, меча, солдатів і катів повільно оплавляються від жару. 139 країн відмовилися від вищої міри покарання. Залишилося переконати всього 58.

са балансування в рекламі японського йогурту

Агентство Dentsu Tokyo і тайський режисер Сатон Петчуван зняли для напою Dakara смішний ролик про баланс в організмі. Реклама про те, що кисломолочні напої і йогурти сприяють встановленню природного балансу в організмі, вже набила оскому не лише російському глядачеві. Невгомонні тайці знову знайшли нетривіальний спосіб розповісти про банальне УТП широко поширеного у всьому світі продукту. Ролик 'Баланс" рекламує напій Dakara компанії Suntory і розповідає про чудеса володіння вестибулярним апаратом. Креатив належить агентству Dentsu Tokyo. Слоган: Баланс усередині теж важливий.

аму BIC треба дивитися з ручкою в руках

Бразільське агентство BorghiErh/Lowe розробило для BIC оригінальну і дохідливу ТБ-кампанію про те, як важливо завжди мати кулькову ручку під рукою. Войсовер на початку кожного з трьох спотів повідомляє, що ця реклама буде показана усього один раз. Тому, якщо вас зацікавила представлена в ролику інформація, то треба спробувати запам'ятати її з першого ж перегляду.

екламу Opel Meriva прообнимались

Агентство Amsterdam Worldwide запустило рекламну кампанію для Opel Meriva з орними дверима FlexDoors, що відкриваються один назустріч одному. Основна ідея кампанії 'Embrace Life"/"Обійми життя" базується на схожості тих, що відкриваються проти ходу задніх і традиційних передніх дверей Meriva з руками людини, що розкривається для обіймів. Відкриваючи двері, сімейний мінівен ніби запрошує у свої затишні, безпечні обійми. Перший ролик кампанії, що демонструє людей, що обнімаються з абсолютно різного приводу, вийшов дуже зворушливим, добрим і людяним.

вільні кролики прорекламували Renault Scenic

Паризьке агентство Publicis Conseil продовжує мультиплікаційний серіал Renault Scenic про божевільних зайців серією нових спотів. Запущена минулого року кампанія 'Raving Rabbits"/"Маячні кролики" розповідає про переваги сімейного мінівена, ідеального для тривалих подорожей і заміських поїздок з дітьми. Нові споти носять назву країн, які відвідують безумні мульт-герої, : Франція, Японія, Китай і Бразилія. Пригоди божевільних кроликів протиставляються реальним перевагам автомобіля і супроводжуються слоганом 'At least that's not raving mad ./Принаймні це не буйне божевілля".

ки-двійники врятували від несвіжого дихання

Французьке агентство CLM BBDO запустило для жувальної гумки Freedent рекламну кампанію про страх відкрити рот. Кампанія, представлена двома короткими спотами, проходить під слоганом 'Don' t be afraid to open your mouth"/"Не бійся відкрити свій рот" і демонструє ситуації, в яких можуть знадобитися або жуйки, або дублери. В ролі останніх в спотах виступають ляльки, надіті на руку того, що говорить. Несвіже дихання заважає молодій людині цілуватися з дівчиною, а командирові — кричати на солдата. На допомогу їм приходять забавні плюшеві двійники.

тер авторського кіно зняв рекламу рому Havana

Французьке агентство M&C Saatchi GAD розробило рекламну кампанію рому Havana Club. Кампанія проходить під слоганом 'Nothing compares to Havana"/"Ніщо не зрівняється з Гаваною" і полягає їх чотирьох 20-секундних роликів. Дивні і незрозумілі на перший погляд ролики зняв режисер Хармони Корин (Harmony Korine), відомий серед любителів авторського кіно сценарист фільму 'Дітки" і режисер 'Гуммо" і 'Містер Самотність". Чотири ролики для рому Havana Club демонструють незвичайну поведінку зовні цілком звичайних людей. Але це Гавана. І тільки вона — така.

17;s прославив працю надзвичайно красивим роликом

Levi's продовжує розвивати кампанію 'Go Forth"/"Вирушай в дорогу", запущену Wieden + Kennedy Portland рівно рік тому. Кампанія 'Вирушай в дорогу" — це патріотизм досконалого нового роду, без пафосу. Новий ролик 'Ready To Work" ('Готовий до роботи") присвячений невеликому пеннсильванскому місту Бреддок (Braddock), яке знаходиться в найглибшій фінансовій ямі, проте мер міста Джон Феттерман знайшов незвичайний і привертаючий увагу спосіб поліпшити стан справ, притягаючи допомогу художників, музикантів і власників бізнесів. Levi's метафорично розповів про те, що праця — це шлях до світлого майбутнього. Окрім цієї розповіді про Бреддок, Levi's вирішив допомогти містечку і матеріально, пожертвувавши мільйон доларів на відновлення громадського центру і підтримку програми міського сільського господарства. Новий спот зняв режисер John Hillcoat з Stink.

йська модель розвернулася в рекламі Cadbury

Модель з Росії Юля Лобова стала обличчям нової рекламної кампанії шоколадних батончиків Cadbury Flake. У рекламному ролику дівчина з'являється в образі Flake Girl — ключового персонажа кампанії упродовж багатьох років. В ролі Flake Girl виступали численні моделі, музиканти і актриси, демонструючи чуттєву насолоду від поїдання хрусткого батончика з пластівцями. Ключовим елементом ролика 'Unfold"/"Розгортати" являється не стільки 20-річна російська модель, скільки шикарна сукня від модельєра Anthony Price, на створення якого пішли три тижні і 200 метрів тканини. Жовта сукня, що летить, виступає в ролику аналогом повітряних пластівців, прихованих під шоколадом Cadbury.

нції заборонили рекламу Orangina про кота-гея

Відомий своєю рекламою з сексуальними тваринами безалкогольний бренд Orangina запустив чергову скандальну кампанію з олюдненими звірами. Самим провокаційним роликом став спот про пуму нетрадиційної сексуальної орієнтації, який до великого задоволення свого бойфренда користується засобом після гоління Orangina. Як повідомило агентство NoSite Agency, що займається запуском рекламної кампанії Orangina, ролик про пуму був заборонений до показу на телебаченні, як 'занадто спірний". Нова кампанія бренду пародіює штампи телевізійної реклами, розповідаючи про дивні властивості соку Orangina.

теріалах AdMe