Mail: info@umvs.rv.ua



Opel виплатить лояльним клієнтам по 2,5 тисячі євро

12:43, липня 09, 2010

Серйозну програму дій з відновлення позицій на домашньому ринку, зараз розробляють менеджери концерну Opel. Про це повідомило видання Automotive News, посилаючись на заяву виконавчого директора Opel/Vauxhall і президента GM Europe Ніка Райллі, яке він зробив на конгресі в Іспанії. Так, топ-менеджер повідомив, що одним з головних моментів кампанії передбачена виплата особливого 'бонуса за лояльність". У рамках цієї акції, власники старих автомобілів Opel при купівлі нового автомобіля цієї ж марки, отримуватимуть премії. І хоча Райллі не озвучив конкретну суму, з обізнаних джерел стало відомо, що в раді директорів Opel обговорюється сума у розмірі 2,5 тисяч євро. Цікавий той факт, що сьогодні, серед більше 41,5 мільйонів легкових автомобілів, які зареєстровані в Німеччині, доля компанії Opel складає менше 13%. А в продажах нових автомобілів і того менше — не більше 7,4%.

Це свідчить про те, що майже половина власників Opel при зміні машини вибирає іншу марку. Відмітимо, що з початку року продажу Opel в Німеччині скоротилися на 41% на тлі закінчення програми утилізації і погіршення іміджу компанії у зв'язку з масовими звільненнями і відмовою в держпідтримці.

loyaltymarketing.ru