Mail: info@umvs.rv.ua



Переможці Канського фестивалю: Outdoor і Media

12:45, червня 23, 2010

У категорії Outdoor гран-прі отримали двоє учасників. Перший приз пішов аргентинському агентству Del Campo Nazca Saatchi & Saatch, що створило кампанію Teletransporter для пива Andes. Другу нагороду отримали три постери з кампанії Be stupid ('Будь безглуздим") американського агентства Anomaly, що рекламує джинси Diesel.

У категорії Radio гран-прі не вручався. У номінації Media головний приз пішов до агентства Leo Burnett Sydney за рекламну кампанію Canon EOS 'Photochains". Медіа-підтримкою кампанії займалося агентство MEC Sydney.

25 червня стануть відомі фіналісти в номінаціях, що залишилися : Film, Film Craft і Titanium and Integrated.

Міжнародний Каннський фестиваль реклами цього року проходить в 57-й раз. З 20 по 26 червня жюрі вибере кращі рекламні роботи в 12 номінаціях.

lenta.ru, AdMe